וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו תורך, טורס

וייה כבש מול הונדורס חצי מהכמות שהפכה אותו למלך השערים ביורו, אבל בלי עזרה מטורס זה לא שווה הרבה. שליחנו מדווח מהמחנה הספרדי

כשפרננדו טורס נקרא להיכנס למשחק של ספרד מול שווייץ, הרעש באצטדיון בדרבן החריש אוזניים. באותה שנייה לא היה ספק מי השחקן הספרדי הכי פופולרי ביציע, אבל במקרה של המונדיאל הזה הסיפור הוא קצת רחב יותר. כל מי שהגיע לכאן מחצי האי האיברי מודע לחשיבות של טורס בחלוקת השערים של הנבחרת הספרדית, שידועה בפריסה הרחבה שלה בין מספר לא קטן של שחקנים. ביורו האחרון, למשל, ממנו ספרד יצאה כאלופת אירופה, טורס תרם רק שני שערים, בדיוק כמו דני גויזה, אבל עבור קבוצה שמבוססת בעיקר על הנעת הכדור של הקישור המופלא שלה, העזרה בנטל היא קריטית. אז, דויד וייה סיים כמלך השערים, אבל כל זה לא היה שווה כלום בלי העזרה של טורס, גויזה, פברגאס, דה לה רד, צ'אבי ודויד סילבה.

לכן, מוקדם עדיין לחגוג את הניצחון החלק על הונדורס. וייה, שהחמיץ לא מעט מול שוויץ, כבש כבר חצי מכמות השערים שהרשית ביורו, אבל הפאשלות שלו אחר כך רק מלמדות כמה טורס קריטי להרמוניה המנצחת של הספרדים מלפני שנתיים. בטח כשפברגאס נראה בינתיים קצת מחוץ לתמונה, וגם כשקשר ארסנל נכנס, אפשר היה למצוא אותו כבוי, עם מבט נעוץ ברצפה ולא במהלך המשחק. אחרי אחת ההחמצות של טורס, ויסנטה דל בוסקה ניגש לשחקן הקרוב ונראה מסמן לו משהו שנועד להעביר מסר מרגיע לחלוץ ליברפול. אחר כך הוא מחא כפיים לכיוונו אחרי עוד פספוס, וצ'אבי ניסה לכוון אליו מספר מצבים במטרה לעזור לו להוריד את החלודה. לדל בוסקה יש סבלנות של פיל, וזו אולי התקווה הגדולה של טורס. המאמן הספרדי לא נותן במסיבות העיתונאים שלו לאף שאלה קשה להזיז לו שערה בשפם, השאלה היא האם לספרד ודל בוסקה יהיה את מרחב הזמן לחכות לטורס.

כמו שאי אפשר לדעת לאיזה צד של שחקנים שהחלימו לפני המונדיאל יצטרף טורס – אלו שמתפוצצים מרוב רעב למשחק או אלו שמתפרקים מרוב חלודה – כך גם קשה לשים את האצבע על הסיבה המדויקת לקהות של טורס. "הליגה האנגלית היא הכי תובענית בעולם וקשה לבוא ממנה לטורניר גדול", הסביר לוואלה! ספורט בודווין זנדן. טורס עבר עונה עמוסה בפציעות, וכרגע הוא טרוד בשאלות על מעבר אפשרי מליברפול. בניגוד לוייה, שכבר יודע היכן ישחק, לראש של טורס אין מספיק מנוחה. בפגישות עם התקשורת הוא נראה מעט מסוגר, קצת מבויש, קצת מכונס בתוך עצמו, אולי מתוך חוסר ביטחון להצהיר על משהו שירגיע את הספרדים לגביו ואולי מתוך סבלנות לרגע הנכון לדבר. וכשהרגע הזה יבוא, ספרד לא רק תשפיל נבחרות דלות כמו הונדורס, אלא תאיים על כל נבחרת כאן. כולל אפילו ברזיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully