וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה מה שקורה כשמשחקים פלאג פוטבול

אור שר

22.6.2010 / 0:10

סטיב סמית' מקרוליינה שבר את ידו כששיחק פלאג פוטבול עם ילדים במסגרת פעילות קהילתית. צפוי להחלים עד אוגוסט

סטיב סמית', התופס של קרוליינה פנת'רס, שרד הרבה תיקולים קשים בחייו, ולא ציפה שייפצע דווקא במשחק... פלאג פוטבול עם ילדים. הכוכב שיחק במחנה האימון של קבוצתו עם מספר ילדים, שלאחריו התברר כי הוא סובל משבר בידו הפגועה ממילא (מפרק היד נשבר בשלהי עונה שעברה). הוא עבר ניתוח, והשבר אוחה בעזרת פלטת מתכת מיניאטורית. הפציעה אירעה כאשר כדור שנזרק לסמית' היה גבוה מדי וגרם לכך שיאבד שיווי משקל. את הנפילה הוא בלם בידו ומיד חש בכאב. למרבה המזל, ליד אין נזק עצבי, ומועד החזרה שלו צפוי להיות אוגוסט, במהלך משחקי קדם העונה.

הנהלת הפנת'רס לא צפויה להוריד משכרו של סמית' או לתבוע נזיקין, משום שהפציעה אירעה במסגרת מסודרת, מוכרת וכזו שתורמת לקהילה. השחקן הביעה חרטה עמוקה כלפי הארגון ומיד פעל לטובת שיקום מהיר של ידו, כשאסור לשכוח את מעמדו על המגרש ובחדרי ההלבשה. סמית' הוא הכוכב הבלתי מעורר של הפנת'רס בשנים האחרונות, נבחר ארבע פעמים לפרובול ומחזיק במספר שיאי תפיסה של הקבוצה (ביניהם 58 טאצ'דאונים בקריירה ו-32 משחקים עם 100 יארד או יותר).

הפציעה של סמית' לא יכלה לבוא בזמן בעייתי יותר עבור הפנת'רס, שכן הם ביצעו שינוי בעמדת הקוורטרבק, כשמאט מור הפך לפותח, בחרו בקוורטרבק צעיר בדראפט (ג'ימי קלאוסן מנוטר דאם) ואיבדו את התופס הוותיק מוחסין מוחמד שפרש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully