וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן סהר מתרחק מהפועל תל אביב

אספניול לא מוכנה להשאיל את החלוץ. הניגרי אוזוקוו נבחן. שכטר על הגרלת האלופות: "אלופת בוסניה לא יכולה להיות חלשה"

חלוץ אספניול הספרדית בן סהר יישאר עונה נוספת במועדון הספרדי ולא יגיע להפועל תל אביב, למרות מאמציה להשאילו. בהודעה שהוציאה היום (שני) אספניול נאמר: "סהר הוא שחקן צעיר שהמערכת מאמינה בו ומצפה ממנו להוליך את הקבוצה להישגים בעתיד". המשמעות היא שסהר לא יושאל לאדומים אלא אם כן יקרה דבר לא צפוי שיגיע מכיוונו של החלוץ.

בהפועל כמובן מאוכזבים מהעובדה שסהר לא יחזק אותה כשהיא עם הפנים לקראת עונה בליגת האלופות. בימים הקרובים, ינסה הצוות המקצועי למצוא חלוץ זר במקומו של סהר ועל חשבון בויאן ורוצ'ינה שלא נמצא בתוכניות הקבוצה. אגב, ורוצ'ינה מחזיק לחוזה לעוד כשלוש שנים ואם לא יימצא קבוצה שתשלם את שכרו או תשאילו מהפועל, האדומים יצטרכו לעמוד בחוזה החתום עימו.

בתוך כך, לאימון הפועל הצטרף היום הקשר הניגרי נדוקה אוזוקוו שהגיע על חשבונו בניסיון להרשים את הצוות המקצועי של הפועל. אוזוקו בן ה-21 השתייך בעבר לניס הצרפתית. הוא ייבחן בימים הקרובים, אך הסיכוי שיחתום בקבוצה קלושים כרגע. נבחנים נוספים אמורים להגיע למחנה האימונים שאליו תצא הקבוצה בשבוע הבא ויתקיים באוסטריה.

עוד לפני מחנה האימונים בהפועל מקווים לסגור את החוזים החדשים של גילי ורמוט וערן זהבי. בעניינו של ורמוט אמורה להתקיים פגישה ביום רביעי ששם שני הצדדים רוצים להגיע לסיכום חדש ואילו עם זהבי נותרו פערים קטנים בכדי לסגור את חוזהו החדש בקבוצה.

חלוץ הקבוצה, איתי שכטר, הגיב באתר הרשמי של הפועל להגרלת מוקדמות ליגת האלופות, בה יפגשו האדומים את אלופת בוסניה זלייז'ניצ'אר: "קבוצה שהיא אלופת בוסניה לא יכולה להיות חלשה, ואנחנו לא מצפים למשחקים נוחים בליגה שמורכבת מאלופות. גם בשנה שעברה היו לנו הגרלות לא פשוטות ועברנו אותן בהצלחה והשנה נצטרך לעבוד קשה יותר כדי להצליח בליגת האלופות ולהביא כבוד למועדון ולאוהדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully