וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלן אנדרסון שוחרר ממכבי תל אביב

איתן נוח

21.6.2010 / 16:06

הגארד קיבל הודעה כי המועדון לא יממש את האופציה עליו לעונה הקרובה. אלן אנדרסון הוא הזר השלישי שמשוחרר ממכבי

זה היה צפוי כבר זמן מה, אבל היום (שני) זה נהפך לרשמי: אלן אנדרסון לא ימשיך במכבי תל אביב. המועדון הודיע לגארד כי לא יממש את האופציה עליו לעונת המשחקים הקרובה, 2010/11. אנדרסון העמיד בעונה האחרונה ממוצעים של 13.7 נקודות, 3.6 ריבאונדים ו-2.3 אסיסטים למשחק ביורוליג.

הפרידה בין שני הצדדים הייתה צפויה כבר הרבה זמן, לאור העובדה שאנדרסון לא הצליח לספק את הסחורה במשחקים הגדולים ובעיקר בסדרה מול פרטיזן בלגרד בשלב ההצלבה ביורוליג. בנוסף, אנדרסון רשם מספר תקריות משמעת כשהבולטת שבהן הייתה ההתפרצות שלו על השופטים אחרי גמר הפיינל פור הישראלי, בגינה נענש בקנס של 95 אלף שקלים.

אחרי הטופ 16 כבר הציעו במכבי תל אביב לשדרג לאנדרסון את החוזה לקראת העונה הבאה, אבל הנסיגה ביכולתו וההאשמות כלפי האופי של השחקן הן הסיבות העיקריות לכך הוא לא ימשיך אצל הצהובים.

אנדרסון הוא השחקן השלישי שמקבל הודעה ממכבי תל אביב כי לא ימשיך בעונה הבאה, כשסטפון לאזמה ואנדרו ויז'נייבסקי היו הקודמים ששוחררו ממכבי. שחקן נוסף שעשוי לעזוב בקרוב הוא דיאור פישר, שאחרי שנתיים בצהוב, מחוזר על ידי ריאל מדריד ונמצא על סף סיכום בקבוצה של אטורה מסינה. מנגד, החתימו הצהובים את טל בורשטיין ואלישי כדיר בצד הישראלי ואת ג'ף פוט הסנטר האמריקאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully