וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פערים כספיים גדולים מונעים החתמת סלמי בהפועל פ"ת

21.6.2010 / 12:33

הצדדים נפגשו, ולחלוץ, שקיבל הצעה נמוכה, יש הצעות אחרות. גורמן חתם ומיד הושאל לאסטנה. חמודי בריק סיכם לעונה אחת

החלוץ אלנתן סלמי נפגש היום (שני) עם ראשי הפועל פתח תקוה, אך המשא ומתן בין הצדדים התפוצץ לאחר שהקבוצה הגישה לחלוץ הצעה כספית נמוכה ביחס לדרישותיו. השחקן, שמיוצג על ידי סוכן השחקנים ירון גלעדי, ביקש זמן בכדי לחשוב על ההצעה אך בודק בינתיים אופציות אחרות. סלמי כבש 11 שערי ליגה בעונה החולפת בכל המסגרות, מהם ששה שערי ליגה. שלושה מחזורים לסיום העונה, הוא כבש שער חשוב מול הפועל רמת גן שעזר לקבוצה להבטיח את הישארותה בליגה. סלמי גם כבש ארבעה שערים בדרבי מול מכבי פתח תקוה העונה, אחד מהם במסגרת הליגה.

אוהד קדוסי חתם אתמול על חוזה לשנתיים בקבוצה. כזכור, ביום שני שעבר פורסם בוואלה! ספורט כי קדוסי בדרך להפועל פתח תקוה. הצדדים ניהלו משא ומתן חשאי שארך שלושה ימים, עד לחתימה הסופית של החלוץ בקבוצה אתמול. בפתח תקוה אמרו: "מיום שני שמרנו על שקט, לא רצינו שקבוצה אחרת תיקח אותו".

המאמן אלי מחפוד ביקש מהבעלים תומר סיני וגל חצור להחתים את השחקן לפני שנסע לחופשה פרטית באילת. שחקן חשוב אחר שנמצא ברשימה הוא ישראל זגורי ממכבי חיפה. סוכנו של הקשר רודי חדד שוב הציע לשאול אותו משאטורו הצרפתית, אבל זה יקרה רק אם השחקן, שלא נחשב כזר, יסדיר את ענייניו מול צה"ל.

המגן חמודי בריק סיכם הערב לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת בהפועל פתח תקוה, זאת באמצעות סוכנו יוסי שרביט. הבעלים תומר סיני אמר לאחר החתימה: "בריק שחקן כנף מצוין שאנחנו שמחים לצרף לבקשתו של מחפוד. נעשה הכל כדי לתת לו את הכלים לנצח".

הקשר מרק גורמן חתם לשלוש שנים בהפועל פתח תקוה, וישחק בקבוצה עד עונת 2012/13, זאת בכפוף לאישורה של בית"ר טוברוק בתום כל עונת משחקים. כפי שפורסם בשבוע שעבר, השחקן חתם אצל סגנית אלופת קזחסטן, לוקומוטיב אסטנה.
בקבוצה מתכוונים להצטרף למשא ומתן עם החלוץ דודו ביטון במידה והפועל באר שבע והפועל רעננה יוותרו עליו. החלוץ אבי קנפו שוב הוצע לקבוצה והוא יוחתם רק אם יוריד בדרישותיו הכספיות. אחרי שעמירן שקלים סגר בקבוצה, המגן סאלם אבו סיאם ייפגש עם ראשי המועדון ועשוי גם הוא לסגור לעונה נוספת בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully