וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד - הונדורס: מכאן כבר אין דרך חזרה

20.6.2010 / 19:41

שליחינו לדרא"פ היו במסע"ת הספרדית, בה הודו דל בוסקה ושחקניו: מול הונדרוס אסור לנו ליפול (21:30, ערוץ 2 ו-5HD)

AP

צילום וידאו: ברני ארדוב
עריכת וידאו: דורון שטיין

ברוך שובך, אל ניניו

ההפסד המדהים 1:0 של ספרד לשוויץ במחזור המשחקים הראשון עומד עד רגע זה כהפתעה הגדולה ביותר בגביע העולמי. אלופת אירופה נכנסה למונדיאל הנוכחי כפייבוריטית הגדולה ביותר להניף את הגביע בסיומו, אלא שמשחק הפתיחה מול השוויצרים הוריד את נבחרתו של ויסנטה דל בוסקה אל הקרקע, ובגדול, ומחר (שני, 21:30, ערוץ 2 וספורט 5HD) היא תנסה להיראות כנבחרת הטובה בעולם כשתפגוש את הונדרוס.

אלופת אירופה הגיעה להזדמנויות רבות במהלך אותו משחק, אך פשוט לא הצליחה למצוא את הרשת, ואולי בשל כך, יעבור מחר דל בוסקה משיטת ה-4:5:1 ל-4:4:2, כאשר פרננדו טורס סוף סוף יחבור בחוד לדויד וייה. מי שיירד לספסל כדי לאפשר לחלוץ ליברפול לפתוח לראשונה מזה זמן מה בהרכב הוא סרחיו בוסקטס, כאשר אנדרס אינייסטה, שנפצע בהפסד לשוויץ, נמצא כשיר ויעלה גם הוא ב-11 הראשונים.

"אם ניפול, נעשה את זה נאמנים לאידיאלים שלנו", אמר 'אל ניניו' לקראת המשחק החשוב. "הדבר החשוב הוא להישאר צמודים לסגנון שלנו. אסור לנו להשתגע ולהתחיל לשנות דברים. נשמור על הביטחון שלנו, שהפך אותנו לפייבוריטים מלכתחילה". לאור נצחונה של צ'ילה במשחק הפתיחה, אם ספרד רוצה להימנע ממפגש אפשרי עם ברזיל ברבע הגמר ולהעפיל מבית ז' במקום הראשון, היא פשוט חייבת לנצח מחר, כשהנתון הסטטיסטי אומר שאף נבחרת לא זכתה במונדיאל אחרי שהפסידה במשחק הפתיחה שלה.

הרכב משוער: איקר קסיאס, סרחיו ראמוס, קרלס פויול, ג'רארד פיקה, ז'ואן קפדווילה, צ'אבי אלונסו, צ'אבי, דויד סילבה, אנדרס אינייסטה, דויד וייה, פרננדו טורס.

הונדורס חולמת על סנסציה

מנגד, גם הונדורס הצנועה פתחה את משחקיה עם הפסד 1:0, אלא שאיבוד הנקודות מול צ'ילה לא היה מאוד מפתיע, והתוצאה היתה יכולה להיות הרבה יותר גבוהה. כעת, אם נבחרתו של ריינאלדו רואדה רוצה לשמור על סיכוי להעפיל לשלב שמינית הגמר, היא חייבת לנסות ולהפתיע את אלופת אירופה בפעם השניה תוך שבוע, ומדובר בסיטואציה בלתי סבירה בעליל.

הונדורס הגיעה לטורניר הנוכחי במומנטום רעוע למדי, ומחר היא תיאלץ להסתדר ללא אחד מכוכביה, דויד סואזו הפצוע, שלא שיחק במשחק הפתיחה מול צ'ילה, ולא צפוי ליטול חלק במשחק גם מחר. "הדרך היחידה בה אנחנו יכולים לעשות היסטוריה היא דרך ניצחון על אחת הפייבוריטית", אמר המגן סרחיו מנדוסה. "אנחנו מכירים את כל השחקנים הספרדים ואת הנבחרת שלהם, אנחנו יודעים את הפלוסים שלהם, אבל גם את המינוסים".

הרכב משוער: נואל ויאדארס, סרחיו מנדוסה, אוסמן צ'אבס, מיינור פיגרואה, אמיליו איסאגירה, רמון נונייז, ווילסון פלאסיוס, אמאדו גווארה, אדגר אלברז, רוג'ר אספינוזה, קרלוס פאבון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully