וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראובן עטר: "נהיה קבוצה טובה"

דור בלך

20.6.2010 / 18:54

מכבי נתניה פתחה את אימוניה בסגל צעיר ואלמוני, אך המאמן שלח מסר מרגיע. הבלם הצעיר אוראל דגני מונה לקפטן

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי נתניה פתחה הערב (ראשון) את אימוניה עם סגל צעיר במיוחד שכולל הרבה שמות אלמונים. כזכור, בעקבות עזיבת הבעלים דניאל יאמר, שוחררו מהקבוצה הקיץ מרבית השחקנים הבכירים מהעונה שעברה - קלמי סבן, ביוואן פרנסמן, דייויד גומז, אריסטיד זוגבו, שלו מנשה, אלמוג כהן ואחרים. ללמד על הסגל הצעיר, מינה המאמן ראובן עטר קפטן חדש - אוראל דגני בן ה-22 שהחליף את אלמוג כהן שיצא לנירנברג מהבונדסליגה.

"הרעיון למנות את דגני ישב אצלי כבר שלושה שבועות והוא המתאים ביותר, אפילו שהוא צעיר", הסביר מאמן הקבוצה ראובן עטר. "זו לא המצאה שלי קפטנים צעירים, זה מקובל בעולם". אגב, רביד גזל, שרחוק מהבנות כספיות עם המועדון, לא הגיע לאימון, אך עטר הבהיר כי גם אם גזל יחתום לבסוף, דגני יישאר הקפטן.

הפנים החדשות באימון היו גאגה צ'קטיאני, חלוץ הרכש הגאורגי מנס ציונה, מאור עשור, שהושאל מהפועל תל אביב במסגרת עסקת פרנסמן ואופיר עמרם, שהגיע מהפועל ירושלים, לצד בוגרי מחלקת הנוער. השוער גיא סאלם, ששיחק בעונה שעברה במכבי יבנה, הגיע למבחנים. "אנחנו לא יכולים לדבר על מטרות", הבהיר הקפטן החדש דגני. "אנחנו צרכים להכיר את השחקנים החדשים קודם".

"אנחנו נהיה קבוצה טובה", הבטיח עטר. "אני עדיין לא יכול לדבר על מטרות כי הסגל לא הושלם, אבל נהיה טובים. לא נרוץ בצמרת, אבל יש פה המון שחקנים צעירים תוצרת בית, זו הגשמת חלום לקהל של נתניה". המאמן לא מתרגש מהסגל הצעיר: "ימשיכו פה 12 שחקנים שהיו פה בעונה שעברה. גם אם הם ילדים, זה לא אומר שהם לא טובים. אני לקחתי אליפויות בגילם. נביא עוד שלושה זרים שיוסיפו את הניסיון".

עטר, שנאלץ לעצור את אימון הפתיחה לאחר שכ-50 אוהדים פרצו לכר הדשא, מתכוון להתחזק בשוער, בלם וקשר אחורי זרים. "זה יקרה כבר בשלושת השבועות הקרובים", התחייב המאמן. הקבוצה צפויה לצאת בחודש הבא למחנה אימונים בהונגריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully