וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל טרטצקי נשאר בהפועל חיפה

הקפטן האריך את חוזהו בקבוצה. גם עדן בן בסט סיכם את תנאיו, במועדון ממתינים שמכבי חיפה תחתום על טופס ההשאלה

אייל טרטצקי האריך הערב (ראשון) את חוזהו בהפועל חיפה. קפטן הקבוצה בעונה החולפת, שחזר לשורותיה לפני כשלוש שנים ממכבי הרצליה, חתם לעונה אחת אחרי שסיכם זה מכבר את תנאיו במועדון.

גם החלוץ עדן בן בסט סיכם את תנאיו לעונה נוספת ואמור לחתום על חוזה חדש בימים הקרובים. החלוץ חזר בעונה שעברה לשורות האדומים לאחר עונה בקרית שמונה והפועל תל אביב וכבש שבעה שערי ליגה. יחד עם זאת, הפועל חיפה עדיין לא העבירה בקשה רשמית להשאילו ממכבי חיפה, אליה כרטיסו שייך. בין שתי החיפאיות יש כבר סיכום בעל פה על השאלתו ושני הצדדים מאמינים כי בתוך יומיים עד שלושה ייחתם גם הסכם על השאלת החלוץ לעונה נוספת.

בניגוד לבן בסט, קיימים קשיים במשא ומתן עם ערן לוי. בחיפה מאמינים כי הדברים יחתכו בימים הקרובים לכאן ולכאן, אך מכיוון שהבעלים יואב כץ מאוד מעוניין לראות לוי בקבוצה, נראה כי הוא יענה בסופו של דבר לדרישות החלוץ ויחתום איתו על חוזה לעונה נוספת. בנוסף, ישנם קשיים במשא ומתן בין הקבוצה לאושרי רואש ורן אבוקרט. בינתיים, השניים לא מכונים לחתום על חוזה לשלוש שנים שהוצע להם, אך האדומים מאמינים כי השניים יחתמו בסופו של דבר מכיוון שאין להם הצעות מקבוצות אחרות. הקשיים הללו גורמים גם לא מעט כאבי ראש למאמן ניצן שירזי, שעדיין לא יודע באיזה תפקידים לחפש זרים.

בעקבות העובדה שבריאן חרסיסיץ' חתם בעירוני קרית שמונה, נראה כי שירזי יחפש קשר אחורי במקומו ואם לוי לא יחתום בסופו של דבר, שירזי ייאלץ למצוא גם תחליף זר עבורו. הפועל חיפה תפתח את אימוניה בראשון ביולי ועד אז מקווים בקבוצה לסגור את רוב הסגל לעונה הבאה.

עדכון ראשון: 18:15

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully