וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מספרי היום ה-11 במונדיאל

לירן שבתאי

21.6.2010 / 9:52

מדי יום, לירן שבתאי יכין אתכם למשחקים עם המספרים שמאחורי המפגשים. והפעם, על פברגאס והרצף של שוויץ

פורטוגל - צפון קוריאה

צ'ילה - שוויץ

ספרד - הונדורס

650 מיליון יורו – השווי של הנבחרת הספרדית. יותר מכל נבחרת. מול שוויץ הוכח בפעם המי יודע כמה ששטרות היורו הם רק על הנייר ועל הדשא הכל יכול לקרות. הזחיחות שאיתה הגיע ספרד לדרום אפריקה יכולה להיות בעוכריה. היצפלד היה השעון המעורר. וכעת דל בוסקה חייב להקיץ את שחקניו משנתם.

50 – הופעות ערך ססק פברגאס בן ה-23 במדיה האדומים של נבחרת ספרד. השחקן הצעיר לעשות זאת בספרד. ססק הוא השפן שיכול לעלות מהספסל ולשנות את המשחק כפי שעשה ביורו. מכל הקשרים של ה'רוחה', פברגאס הוא המסוכן והמאיים ביותר על השער, חסרונו מול שוויץ העיד על כך. כושר המנהיגות שלו אינו מוטל בספק ותוך זמן מה יהפוך ליותר גדול מצ'אבי ולבטח מאינייסטה. מול הונדורס דל בוסקה חייב לשלוף את הג'וקר שלו מהר מהצפוי.

48 – שנים עברו מהניצחון האחרון של צ'ליה בגביע העולם עד לניצחון מול הונדורס. מכל הנבחרות בטורניר הרצף שלה היה הכי חזק - 13 משחקים רצופים ללא ניצחון מאז מונדיאל 1962, שנערך בצ'ילה. שוויץ אומנם זעזעה את ספרד, אך בעזרת המומנטום של צ'ילה, אשר מלכתחילה סומנה כאופוזיציה החזקה, תעשה צרות בקרב על המקום הראשון.

484 – דקות שהשוויצרים לא סופגים שער במונדיאל. ב-2006 שוויץ הפכה לנבחרת הראשונה שמודחת מהטורניר מבלי לספוג שער. במשחק החמישי ברציפות השוויצרים עשו את הבלתי יאמן כשניצחו ושמרו על רשת נקייה מול ספרד. זו עונה של מאמנים, מי ואן חאל עד מוריניו. היצפלד בנה קבוצות חזקות וממושמעות טקטית. הגרמני מתכנן את המשחק של קבוצתו כמו שעון שוויצרי. במידה ותנצח לראשונה נבחרת מיבשת אמריקה במונדיאל בלי לספוג, שוויץ עשויה שוב לעלות ראשונה. ועל הדרך תשבור את השיא של איטליה שעומד על 550 דקות נקיות משערים.

1966 – במונדיאל הראשון שלהן נפגשו ברבע הגמר פורטוגל, מול צפון קוריאה הסנסציונית שהעיפה את איטליה. הקוריאנים הוליכו כבר 0:3. ואז נכנס לפעולה היהלום השחור, אוסביו. הוא כבש רביעייה והעלה את פורטוגל לחצי הגמר. צפון קוריאה היא הנבחרת המסתורית בטורניר. שחקניה האניגמאטיים של קוריאה יכולים להפתיע את פורטוגל. אלא עם כן אוסביו המשופר – כריסטיאנו רונאלדו, יגיע לטורניר.

  • עוד באותו נושא:
  • מונדיאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully