וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוער הפרואני פורסיית סיכם במכבי פ"ת

20.6.2010 / 12:49

שוער אליאנסה לימה בן ה-28 סיכם לעונה אחת, אך במועדון שומרים על איפוק: "צריכים להיות זהירים, כשהוא יחתום, נודיע"

מכבי פתח תקוה סיכמה הבוקר (ראשון) לעונה אחת עם השוער הפרואני ג'ורג' פורסיית, זאת לאחר פגישה בין סוכנו בנדי ארויו לבין הנהלת הקבוצה. כזכור, פורסיית היה האופציה השנייה אחרי השוער הברזילאי רוברטו וולפטו, עמו נותק הקשר בסוף השבוע. מתברר כי מועמדותו של פורסיית פורסמה כבר בחודש שעבר בתקשורת הפרואנית, כשקשר הפועל פתח תקוה ג'וניור ויסה התבטא כי המליץ על השוער. גורם בקבוצה אמר הבוקר כי: "לאחר הסיכום עם וולפטו, צריכים להיות זהירים, כשהוא יחתום רשמית נודיע". היום או מחר אמור סוכנו להחזיר מסמכים חתומים להנהלה ואם זה יקרה השוער יצטרף לתחילת האימונים ביום חמישי.

פורסיית בן ה-28 הוא שחקנה של אליאנסה לימה, במדיה שיתף פעולה עם ויסה. מדובר בשוער ממוצא סקוטי, בן לאם גרמנייה, שנולד בונצואלה וגדל בפרו. בצעירותו נכלל בסגל המורחב של בורוסיה דורטמונד ובקיץ 2007 נרכש על ידי אטאלנטה האיטלקית, אך לא שיחק במדיה. לפורסיית חמש הופעות בנבחרת פרו.

כזכור, פתח תקוה הגיעה אתמול לסיכום עם הקשר לירון דיאמנט, שחתם לשלוש שנים במועדון. דיאמנט היה שחקן בית שחתום לעונה הבאה, אך בפתח תקוה ממשיכים במדיניות החתמת שחקנים צעירים על חוזים ארוכי טווח. "מדובר בשחקן צעיר ומוכשר שיתרום רבות למועדון בטווח הקרוב והרחוק", אמרו במועדון. השחקן כבש 14 שערים בעונה החולפת, מהם 12 שערי ליגה, במדי הכח עמידר רמת גן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully