וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מספרי היום העשירי במונדיאל

לירן שבתאי

20.6.2010 / 7:20

מה גילו של השחקן הצעיר בטורניר, מיהם המגינים הימניים שכבשו, וכמה ניצחונות יש לאיטליה השנה? שבתאי עם המספרים

סלובקיה - פרגוואי

איטליה - ניו זילנד

ברזיל - חוף השנהב

22 – גילו של הקפטן הסלובקי, מארק האמשיק, הקפטן הצעיר ביותר בטורניר והרביעי בתולדות הטורניר שעונד את הסרט. במשחק הראשון של סלובקיה במונדיאל האמשיק היה סביר אך הנבחרת נפגע מוראלית בתוספת הזמן. רבים סימנו את האמשיק כיהלום וסלובקיה תלויה ביכולת של הקשר. על הקטפן הצעיר ב-56 השנים האחרונות מוטלת אחריות רבה מול פרגוואי.

0 – עוד מפגש ראשון אי פעם יערך במונדיאל הראשון בדרום אפריקה, ברזיל תפגוש את חוף השנהב למשחק שיכול לעלות אותה לשלב הבא. הכאוס בנבחרות האפריקאיות גורם לסאלסאו לצאת שידם על העליונה בדרך כלל. אריקסון, המאמן השלישי הכי מנוסה בטורניר, אולי טקטיקן סביר, אך הוא בדיוק האנטיתזה של יריבו דונגה. בעוד ברזיל בנויה בצלמו ובדמותו המשעממת של הגנרל, בחוף השנהב המאמן הרכרוכי אריקסון, הוא העוזר של הכוכב – דידייה דרוגבה.

55 – דקות לקח למייקון לכבוש את השער הראשון של ברזיל במונדיאל 2010 ושל מגן ימני בנבחרת מאז 86'. ג'וסמאר האחרון לעשות זאת מול פולין ובצורה מפחידה גם הוא כבש בדקה 55. ופה לא תם הדמיון המיסטי. שניהם הכניסו את הכדור לחור כאילו היו שחקני סנוקר - בעזרת פצצה מזווית חדה. אין ראוי ממייקון לשבור את הבצורת. מעולם מגן לא היה דומיננטי בסלאסאו. בברזיל של דונגה מייקון הוא המגן הטוב ביותר והמתקיף המסוכן הטוב ביותר. לדרוגה וטורה מצפה מלאכה מרובה.

6 – שערים כבש וינצ'נזו יאקווינטה העונה בסרייה א'. אם הזכרנו אימפוטנטים, יאקווינטה אחד החלוצים הכי דלילים שזומנו אי פעם לסקוודרה אזורי. ליפי אוהב אותו ולפי המשחק מול פרגוואי צריך לפתוח בחקירות נוספות באיטליה. נגד ניו זילנד ליפי ימשיך לתת בו אמון וליאקווינטה יש הזדמנות לחזור לעצמו ולשקם את היחס לחלוץ האיטלקי.

0 – ניצחונות לאיטליה בשנת 2010. הניצחון האחרון של הסקוודרה אזורי הגיע מול שוודיה בנובמבר 2009. אלופת העולם היחידה מבין נבחרות הטורניר שלא ניצחה השנה!. באמת מיוחדת. ניו זילנד הצטיירה כיריבה נינוחה לניצחון, אך גם מרצ'לו ליפי יודע שעם המומנטום של הלבנים מהשער הדרמטי מול סלובקיה, החבורה האימפוטנטית שלו מסוגלת לבזות את תואר אלופת העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully