וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הושג סיכום: דה סילבה יעבור לליל

הפועל ת"א הסכימה להצעת הצרפתים, שירכשו את הבלם ב-2.75 מיליון יורו בשני תשלומים. סטיבן כהן סיכם, אבוטבול ישוחרר

לאחר משא ומתן של מספר שבועות, הפועל תל אביב הגיעה לסיכום עם ליל הצרפתית על מעברו של דגלאס דה סילבה. כזכור, המשא ומתן פוצץ בשבוע שעבר עקב הצעתה של ליל לשלם את גובה דמי המעבר של השחקן בשלושה תשלומים, אך לאחר שהצרפתים הבינו כי הפועל דורשת עסקה בתשלום אחד ליל העבירה הצעה חדשה לפיה העסקה תתבצע בשני תשלומים, כאשר על התשלום השני הציגה ערבות בנקאית. הסכום: 2.75 מיליון יורו. בהפועל הסכימו להצעה שכזו, כאשר העסקה תיחתם סופית בימים הקרובים.

כעת הפועל תעשה מאמצים להחתים בלם נוסף לצידו של ביוואן פרנסמן שצורף ממכבי נתניה, ולא מן הנמנע כי במועדון יחזרו לאפשרות של אבי סטרול, שטרם סיכם את תנאיו במכבי תל אביב ודורש משכורת מאוד גבוהה של כ-300 אלף יורו לעונה.

מעבר לכך, בהפועל ממשיכים להתחזק לקראת העונה הבאה. קשר הפועל רעננה, סטיבן כהן, סיכם לעונה בקבוצה והוא אמור להרוויח כ-120 אלף דולר לעונה. בהפועל רואים בכהן היהודי/צרפתי כשחקן משלים בסגל, כשבעקבות צירופו הקשר שי אבוטבול צפוי להיות משוחרר מהקבוצה, שתהיה מוכנה להשאילו לקבוצה אחרת בליגת העל.

כהן, 24, הגיע בקיץ שעבר להפועל רעננה אחרי תקופה מוצלחת בסלמנקה הספרדית, והיה השחקן המצטיין בשורות הקבוצה מהשרון למרות ירידת הליגה. הקשר שגדל במונפלייה הבקיע שבעה שערים ב-32 משחקים והוסיף ארבעה בישולים. כהן מצטרף להפועל תל אביב בהעברה חופשית, זאת עקב סעיף בחוזהו המשחרר אותו מרעננה בעקבות הירידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully