וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פישר לא נכלל בתוכניות של דייויד בלאט"

איתן נוח

20.6.2010 / 11:00

מכבי תל אביב אישרה רשמית שהסנטר עוזב לריאל מדריד וטענה כי המאמן החדש לא רצה בו. השחקן יחתום לשנתיים בספרד

מכבי תל אביב אישרה הבוקר (ראשון) רשמית כי הסנטר דיאור פישר לא ימשיך במועדון ויעזוב לריאל מדריד. על פי ההודעה, פישר לא נכלל בתוכניות המקצועיות של המאמן דייויד בלאט. "מועדון הכדורסל מכבי תל אביב מודה לשחקן על שתי עונות נהדרות בהן היה עוגן בקבוצה, ומאחל לו בהצלחה בהמשך הדרך". פישר יחתום לשנתיים בריאל מדריד וירוויח מיליון דולר לעונה.

ההודעה מגיעה דווקא לאחר ימים בהם נוהלו מגעים מול השחקן ואף דובר על התחלת תהליך לקבל אזרחות ישראלית, אך הפערים הכספיים בין הצדדים וההצעה הקוסמת מספרד מנעו מפישר מלהמשיך עונה שלישית בישראל. סוכנו האמריקאי של השחקן, דייב גזמן, אישר את הידיעה ומסר כי "פישר אמור לחתום בריאל מדריד בימים הקרובים".

פישר (29, 2.11), בוגר מכללת ווסט וירגי'ניה מ-2005, הגיע למכבי תל אביב בתחילת עונת 2008/9, אחרי שעבר בליגה הפולנית, הגרמנית והבלגית. בעונתו הראשונה בקבוצה התבלט, קלע 13.7 נקודות והוסיף 7.7 ריבאונדים למשחק ביורוליג, והוביל את מכבי לזכייה באליפות בישראל. במהלך העונה היה מעורב בתקרית בה נדקר בפניו במועדון המנדיז' בתל אביב. בעונה האחרונה ירד פישר בממוצעיו באירופה כשהוא קולע רק 8 נקודות ומוסיף 5.1 ריבאונדים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully