וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר לא מצליחה למכור את תמוז

הקבוצה מהבירה לא יכולה לעמוד בחוזהו של החלוץ, אך גם לא זכתה להצעה נוכח תג המחיר שלו. כנראה שתיאלץ להתפשר

לאחר מכירת ברק יצחקי ולפני שיסכמו סופית על מכירתו של עידן ורד למכבי חיפה, בבית"ר ירושלים חוששים כי לא יקבלו את מבוקשם ממכירת טוטו תמוז, ומתחילים להבין כי ככל הנראה יאלצו להתפשר על הרבה פחות מהמחיר הנקוב - 600 אלף דולרים.

הצעות מאירופה לא מגיעות עבור החלוץ, והקבוצות הישראליות מגלות פחות עניין בו משחשבו בבית"ר, כשהחשש של אנשי הבירה הוא שהפועל תל אביב ומכבי חיפה, שמעוניינות בשירותיו של תמוז, יודעות כי יוכלו לקבל את השחקן במחיר זול במיוחד, היות וחוזהו נגמר בתום העונה הבאה וכבר בינואר יוכל לנהל משא ומתן עמן ללא אישורה של בית"ר.

בנוסף, בבית"ר מאמינים כי בהפועל תל אביב מנסים כעת לנקום בהם על אופן התנהלותם במכירת ברק יצחקי למכבי תל אביב, ולכן יעדיפו אפילו לוותר על השחקן ולא ללכת לקראת יו"ר המועדון איציק קורנפיין, אותו מאשימה ההנהלה האדומה בהתנהגות לא נאותה.

"קבוצות מבינות שאנחנו בלחץ ומנסות לנצל את זה, זה בעייתי אבל זה המצב", הסבירו בבית"ר. "לא נוכל לעמוד בחוזהו של תמוז לעונה הבאה, ולכן בסופו של דבר יהיה קשה להמנע מלמכור אותו אלא אם נפרד משחקנים בכירים אחרים". החשש בבית"ר הוא שלבסוף יאלצו לוותר על תמוז בחינם רק על מנת לא לשלם את שכרו, אך במועדון מאמינים כי יצליחו למכור אותו, גם אם במחיר נמוך יחסית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully