וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פערים בין דיאור פישר למכבי תל אביב

איתן נוח

18.6.2010 / 19:50

המגעים עם הסנטר נמשכים במטרה להשאירו בקבוצה לעונה נוספת, לימונד מתנדנד, גודס עשוי להגיע כעוזר במקום שמיר

עידן דיוויד בלאט יצא לדרך במכבי תל אביב, כשכבר בשבוע הראשון לקדנציה השנייה של המאמן בצהוב הוחתמו לא פחות משלושה שחקנים. כרגע עדיין לא ברור האם פוט ישחק בקבוצה כבר בעונה הקרובה, טל בורשטיין ואלישי כדיר יחזקו בוודאות את הסגל הישראלי של סגנית האלופה, שהדלדל בעונה האחרונה.

ישראלי נוסף שעתידו במכבי אמור להיקבע בימים הקרובים הוא גל מקל, שעזב את הצהובים במהלך העונה החולפת, וניצח אותה בגמר הפיינל פור במדי גלבוע/גליל. עם סיום העונה טענו בסביבתו של מקל שהטעויות מהעונה האחרונה לא יחזרו ולא מן הנמנע שהשחקן ידרוש הבטחה לדקות משחק במידה והוא יחזור ליד אליהו, אך בכל מקרה ההחלטה הסופית תהיה של מכבי תל אביב מכיוון שלרכז יש חוזה בקבוצה.

דיאור פישר נמצא במשא ומתן מתקדם עם ההנהלה, כשהרצון של שני הצדדים להמשיך בהתקשרות אחרי שנתיים מוצלחות, למרות שכרגע ישנם פערים בין הצדדים. גם מילאן מאצ'וואן, שחקנה של ורסאץ' הסרבית בעונה האחרונה, נמצא על הכוונת של הצהובים עוד מתקופתו של פיני גרשון, כשייתכן מאוד והסנטר הצעיר ינחת אצל הצהובים ויחתום על חוזה תלת שנתי.

שחקן נוסף שמתנדנד בקבוצה למרות שיש לו חוזה הוא רביב לימונד, שמאז שהגיע לפני כשנה וחצי לא הצליח להרשים במיוחד וייתכן ובמכבי יחפשו פתרון כלשהו לגביו, כגון השאלתו לקבוצה אחרת או שחררו תמורת תשלום פיצוי.

גם בגזרת המאמנים הדברים אינם סגורים. רשמית, שרון דרוקר הוא עוזר המאמן , אך מעשית אין סיכוי שהוא ימשיך בקבוצה כשהדברים אמורים להיסגר סופית תוך מספר ימים. דן שמיר הוא המועמד המוביל להחליף את דרוקר, אך החוזה שלו בבני השרון מהווה מכשול ולאור ההצהרות האחרונות של יושב ראש בני השרון, אלדד אקוניס, לא בטוח שהמהלך יבשיל. במידה ושמיר לא יגיע, מי שכן עשוי להגיע הוא גיא גודס, מאמנה של הפועל ירושלים בעונה האחרונה, שכרגע מחפש קבוצה ואולי ימצא את עצמו עובד ביחד עם דייויד בלאט ואבי אבן, שימשיך כעוזר מאמן שני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully