וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חרזי המריא ללטביה לצפות בשחקני סקונטו

18.6.2010 / 9:52

סקאוט מכבי חיפה הוזמן לגביע הבלטי וילווה בסוכן שחקנים. פאפוס תקבל 20 אחוז מהעברת טשיירה, שיגיע להיפרד

הסקאוט של מכבי חיפה, אלון חרזי, המריא ללטביה ויצפה היום במשחק הנבחרת מול ליטא, כשמחר הוא יצפה במשחק נוסף מול נבחרת אסטוניה. הסקאוט של הירוקים הוזמן על ידי אנשי סקונטו ריגה, ממנה הגיע ולדימיר דבאלישווילי, כדי לצפות במשחק שחקני נבחרת. חרזי הגיע למקום בליווי סוכן שחקנים וביום ראשון הוא אמור לחזור ארצה ויגיש את רשמיו לאלישע לוי.

כפי שכבר פורסם, שני שחקנים בהם אמור לצפות חרזי הם הקשר אנדרס פרפלוטקינס (25), שהיה מועמד למכבי חיפה בחודש ינואר ומשחק בנבחרת לטביה, והחלוץ ארתור קרשאוסקס (18). השני נחשב לשחקן המבטיח בלטביה, למלך השערים של הליגה והוא שחקן הנבחרת הבוגרת. שחקן נוסף שאמור להגיע לישראל בקרוב, אך לא ברור האם זה יהיה לחיפה, הוא הקשר יוריס לאיזנס (31). שני שחקני הגנה נוספים של סקונטו משחקים גם הם בנבחרת.

אלישע לוי יודיע בשבוע הבא על צמצום הסגל וינפה ממנו מספר שחקנים לקראת היציאה למחנה האימונים (יום ראשון, 27 לחודש). בינתיים לא ברור עתידם של מספר שחקנים כמו ג'ון קולמה ודבאלישווילי, שנכון לעכשיו המאמן נוטה להשאירו בכפוף להצעות מקבוצות אחרות. הבלם מור דהן ותומר חמד עשויים להיכלל בסופו של דבר בסגל, אם כי חמד לא יישאר בכל מחיר ואם לוי יביא חלוץ נוסף על הסגל הקיים, השחקן יבקש לעזוב.

הקשר ישראל זגורי והחלוץ מוחמד כליבאת צפויים לעזוב את חיפה משום שהם לא נמצאים בתוכנית ההרכב של המאמן ורוצים לצבור דקות משחק. חיפה אמורה לחזור ב-6 ליולי ממחנה האימונים באוסטריה ובמהלכו היא אמורה לבחון מספר שחקנים. ייתכן שחלק מהשחקנים הלטבים שחרזי יצא לצפות בהם ייבחנו שם.

שי מימון ייפגש השבוע עם הנהלת הקבוצה בניסיון לקבוע עבורו תג מחיר. כפי שפורסם אמש, הבלם ז'ורז'ה טשיירה יגיע היום לארץ וייפרד בסוף השבוע מחבריו, לאחר שסגר את תנאיו בפ.צ ציריך (מיליון יורו לשלוש שנים) ויחזור לשוויץ לחתום על חוזה רשמי. חיפה לא תקבל כנראה אחוזי מכירה עתידיים עבורו, משום שהיא מעדיפה לקבל את רוב הסכום שהוצע לה (1.2 מיליון יורו) בתשלום אחד. עד אתמול דיברו הצדדים על סכום של 900 אלף יורו עם אחוזי מכירה עתידיים, אך לא ברור האם מהלך כזה ייצא לפועל. בכל מקרה, בחיפה אישרו כי העסקה נסגרה ועד יום ראשון ייסגרו הפרטים האחרונים.

אגב, מכבי חיפה תצטרך להעביר לפאפוס הקפריסאית, ממנה רכשה את טשיירה, סכום של 20 אחוז מדמי ההעברה. זאת, מתוקף ההסכם בין המועדונים. המשמעות היא שהקבוצה הקפריסאית תקבל סכום של 240 אלף יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully