וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קון והתהלך בארץ

יניב בינו

17.6.2010 / 20:10

הכניסה של אגוארו שינתה את פניה של ארגנטינה ובעיקר שחררה את מסי. יניב בינו ממשיך במעקב ומתריע מפני הכשלים בהגנה

הרף

שמראדונה יעזור למסי ומסי יהפוך למראדונה

הקפיצה האחרונה

את המשחק של נבחרת ארגנטינה נגד דרום קוריאה אפשר לחלק באופן גס לשניים: לפני ואחרי הכניסה של סרחיו אגוארו. הכניסה של החתן של מראדונה שינתה את פני האלביסלסטה, והבטיחה להם ניצחון שהיה אמור להיות מושג בצורה לא קלה להרבה יותר משכנע. הכניסה של קון למגרש הוכיחה דבר פשוט – כאשר הלחץ מכתפיו של לאונל מסי כעושה משחק יורד, ארגנטינה מתנהלת הרבה יותר טוב.

ורון החמיץ את המשחק עקב פציעה מה שהביא את מראדונה להציב את מקסי רודריגז במקומו. אלא שלא מקסי ולא מסצ'ראנו ניהלו את המשחק. מקסי הרגיש אבוד באמצע ועלה למעלה בצורה גורפת, ואילו מסצ'ה, כקשר האחורי היחיד, התרכז בעבודת הגנה בלבד. לפיכך, מסי ירד פעמים רבות לקבל כדור במרכז המגרש ולהתחיל את ההתקפות, מה שהפך אותו למאוד לא אפקטיבי. הדרום קוריאנים התנפלו עליו כבר שם, ואחרי דריבל קצר או מסירה לא משמעותית שוב נעלם. טבז ודי מריה ניסו לעזור לו בהנעת הכדור, אך לשווא. לא בכדי שני השערים של הנבחרת הגיעו ממצבים נייחים (גם השני) ולא ממשחק בתנועה.

במחצית השנייה לא השתנתה המגמה, כשארגנטינה שלטה בכדור, אולם לא הצליחה להגיע למצבים מסוכנים, ודאי שלא ממשחק נייד. כניסתו של קון, כאמור, יצרה לשחקני החלק האחורי אפשרויות מסירה נוספות מלבד למסי, מה שהוביל לכך שמראדונה הרוויח את שני השחקנים הצנומים. מסי, במהלך שהוביל לשער השלישי ושהחל משילוב עם קון, והאחרון עצמו עם הבישול היפהפה של השער הרביעי.

הניסיון הבא

היכולת המצוינת של קון מביאה את מראדונה לעמוד בפני החלטה קשה – החתן או טבז במשחק הבא. דווקא ההתמודדות מול יוון זה המשחק האחרון בו מראדונה עדיין יכול לבחון דברים, אחר כך כבר אי אפשר לתקן. אם המשחק הבא היה בשמינית הגמר היה עדיף למראדונה לעלות עם אותו הרכב, אבל בגלל שזה לא משחק מחייב, שווה לראות כיצד יתאקלם שחקן אתלטיקו מדריד בהרכב.

נקודה חשובה נוספת היא לגבי היגואין. חלוץ ריאל מדריד סיים משחק טוב עם שלושער, הגולים שלו היו קלים מאוד, כמו של חלוץ גדול, שפשוט יודע היכן למקם את עצמו בצורה נבונה. כשהיגואין ניסה לכדרר באגף ימין במחצית הראשונה כלום לא קרה, כשהוא שיחק קרוב מאוד לשער הגולים שלו נפלו וארגנטינה צהלה. מבחינת היגואין, אין מקום זולת הרחבה.

אבל לא הכל ורוד בממלכה התכולה. שוב ההגנה לא תפקדה, אלא ששוב מול יריבה מאוד נחותה זה לא פגע בנבחרת. בשלבים המאוחרים בטורניר זה יכול להיות קריטי והרסני עבור מראדונה. לא מדובר רק בטעות של דמיקליס שהובילה לשער המצמק, דבר כזה יכול לקרות וקורה. אלא יותר באיטיות של הבלמים, שהורגשה בעיקר בהתקפות המתפרצות של דרום קוריאה, וכן בחולשה של חונאס גוטיירז באגף ימין. אם לא די בכך הרי שמסצ'ראנו לבד לא יוכל שוב לבלום התקפות של נבחרות חזקות יותר מאלו שבינתיים התמודדה עימן הנבחרת. לסיכום, אין ספק שארגנטינה נראתה הרבה יותר טוב מהמשחק הקודם ואם היא תמשיך להתחבר היא תוכל להגיע רחוק. לעת עתה היא יכולה לרוות נחת מהרביעייה, אבל לרגע לא להפסיק לחשוב על פתרונות יצירתיים לבעיות שעדיין נגלו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully