וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם בהפועל ת"א: "כולנו מאמינים שדגלאס יחזור לארץ"

האדומים ממשיכים לסרב לעסקה עם ליל, וינסו לשכנע את הבלם להישאר בלי להערים קשיים. אלברז יעבור את הבדיקות ויחתום

הנהלת הפועל תל אביב החליטה לא להיענות לבקשתה של ליל הצרפתית לרכוש את בלם הקבוצה דגלאס דה סילבה בשלושה תשלומים. לפיכך כרגע נראה כי דה סילבה יישאר בהפועל, לפחות עד חלון ההעברות במהלך חודש ינואר 2011 , אם ליל לא תשנה את הצעתה או לחילופין לא תתקבל עבורו הצעה רצינית ממועדון אחר.

כידוע, פרטי העסקה בין האדומים לליל סוכמו בעבר על גובה סכום העברה ואחוזים ממכירה עתידית של הבלם, אולם את מספר התשלומים של העסקה שני המועדונים לא הצליחו להסדיר, ולכן הפועל תל אביב בשלב זה ממשיכה לסרב להצעתה של ליל. אגב, בהפועל חושדים כי ליל אינה מעוניינת כבר בבלם, ולכן לא מוכנה לעסקה של תשלום אחד.

אם הבלם הברזילאי יישאר במועדון, הרי שהאדומים מתכוונים לשדרג את שכרו לכ-350 אלף דולר בעונה. עם זאת, בהפועל מודעים לעובדה שדה סילבה יערים קשיים, שכן כבר מספר פעמים בעבר הוא התבטא ואמר לאנשי המועדון שלא ימשיך בהפועל אם יקבל הצעה כספית טובה יותר ממועדון בחו"ל.

למרות זאת, בהפועל מאמינים כי דה סילבה בסופו של דבר יתרצה. "כולנו מאמינים שאחרי שדגלאס יבין שליל לא ממש התעקשה עליו הוא יחזור לארץ וישחק בהפועל", כך אמר גורם בכיר במועדון האדום. "אנחנו מודעים לעובדה שהוא התעקש לצאת לאירופה ולהתקדם מבחינה מקצועית, אבל אנחנו לא מסכימים לתנאי העסקה הקיימת".

אולטימטום לבן סהר

בתוך כך, המגן הצ'ילאני כריסטיאן אלברז אמור לעבור היום את הבדיקות הרפואיות, במידה שיצלח אותן יחתום על חוזה בקבוצה ויצטרף באופן רשמי לסגל הפועל תל אביב בעונה הבאה.

כמו כן, בהפועל ממשיכים בניסיון שלהם לחזק את הקבוצה בחלוץ הישראלי של אסלפניול בן סהר. הפועל העבירה מסרים לסהר ולמקורביו שהיא מצפה ממנו לתשובה עד יום הראשון הקרוב לגבי הצטרפותו לקבוצה.

החלוץ אמור לשוב לבית אימו בסוף השבוע הקרוב מהטירונות הצבאית, ואז הוא עשוי לקבל את ההחלטה האם להצטרף להפועל או שמא להמשיך ולנסות את מזלו מעבר לים. לאור העובדה שמעמדו כעילוי אמור להישאר גם אם יחליט לשוב לארץ, הסיכויים שיהיה אדום בעונה הבאה גדלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully