וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורמן סיכם בקזחסטן, יחתום לשלוש שנים בהפועל פ"ת

17.6.2010 / 9:01

במועדון אישרו את העסקה לאחר שהשחקן סיכם עד 2012/13, בכפוף להסכם עם טוברוק. הקשר: "חשוב לי להיות עם המשפחה"

הקשר מרק גורמן סיכם אצל סגנית אלופת קזחסטן, לוקומוטיב אסטנה, ובהמשך לידיעה שפורסמה שלשום הוא אמור לחתום על חוזה בימים הקרובים. הלילה (בין רביעי לחמישי) קיבלה הפועל פתח תקוה את ההודעה הרשמית מהשחקן, אבל התנתה את מעברו בחוזה חדש שעליו יחתום מבית הוריו בקזחסטן בו הוא שוהה כעת: חוזה חדש לשלוש שנים, עד עונת 2012/3, המותנה בכל עונה בהשאלה מבית"ר טוברוק. למעשה מדובר בהשאלת משנה מטוברוק להפועל פתח תקוה ומשם לקזחסטן.

השחקן, שירד בעונה שעברה ליגה עם מכבי אחי נצרת הוא קזחי במוצאו. אחד מהאנשים המלווים את השחקן בשנים האחרונות הוא רופא הנבחרת, ד"ר מרק רוסנובסקי. אסטנה סיימה בעונה החולפת במקום השני, וכעת, לאחר 15 מחזורי ליגה, היא ממוקמת שמינית בטבלה. השחקן עצמו אמר לחבריו בהפועל פתח תקוה: "בעונה הזאת חשוב לי להיות עם המשפחה. אחזור בעונה הבאה".

החלוץ אלנתן סלמי וסוכנו ירון גלעדי ייפגשו בשבוע הבא עם הנהלת הקבוצה. במועדון לא מרוצים מהעובדה שאוסטין אגי'דה לא צפוי לשחק במונדיאל בגלל היכולת שמגלה וינסנט אניימה וגוברים הסיכויים כי השוער יוקפא בעונה הבאה.

המאמן אלי מחפוד שוהה בחופשה באילת, וכשישוב הוא אמור להמשיך לבדוק מספר אופציות לחיזוק בחלק התקפי. מחפוד מחפש חלוץ זר והוא זוכה לגיבוי מהבעלים תומר סיני וגל חצור , שמוכנים להשקיע סכומים גבוהים יחסית בחלוץ ברמה גבוהה. המגן עמירן שקלים יחתום על חוזה לעונה נוספת.

הקשר ישראל זגורי יבקש להשתחרר באופן מיידי להפועל פתח תקוה או במסגרת עסקת חליפין (עידן ורד) לבית"ר ירושלים. היום הייתה אמורה להיערך פגישה עם הפועל פתח תקוה, אך היא נדחתה בינתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully