וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק נתניה: ברנר חתם לשנתיים

איתן נוח

16.6.2010 / 20:47

הגארד שפרח במדי העולה החדשה, חתם לשנתיים נוספות תחת אריק אלפסי. ערן אסנטי ואלירן גואטה חתמו לעונה נוספת

שמוליק ברנר חתם הערב (רביעי) בברק נתניה לשתי העונות הקרובות. הגארד הישראלי של אריק אלפסי, שלו מניות רבות בהצלחה של נתניה בעונה החולפת, ניהל משא ומתן מתקדם עם קבוצתו כשהמטרה של שני הצדדים הייתה להמשיך את ההתקשרות המוצלחת מהעונה שעברה. בעונה החולפת ברנר העמיד ממוצעים של 5.2 נקודות, 3.6 ריבאונדים ו-5.5 אסיסטים למשחק והיה כאמור חלק גדול מהעפלה של נתניה לחצי גמר הגביע ולפיינל פור. מלבד ברנר חתמו בקבוצה גם הקפטן אלירן גואטה ושחקן הבית ערן אסנטי לעונה נוספת.

"החתמת 3 השחקנים הינה הצהרה נוספת של המועדון לקראת השנה הבאה", נכתב בהודעה רשמית שהוציאה נתניה, "זאת תוך הבנה שישראלים בכלל ונתנייתים בפרט היוו נדבך חשוב בהצלחת הקבוצה בעונה הקודמת ובבניית הקבוצה לקראת עונת המשחקים הקרבה

ברנר (28, 1.87) הוא תוצר מחלקת הנוער של קרית ביאליק, ועבר כמעט בכל קבוצות הקריות בתחילת דרכו, לפני שניסה את מזלו גם בגליל עליון. ברנר ירד לליגה השנייה עם מכבי חיפה, ושיחק בליגה הלאומית במדי גלבוע/עפולה לפני שחתם בעירוני רמת גן בתחילת עונת 2006/7 ונחשב לעוגן של הקבוצה בשנים האחרונות. בעונתו האחרונה רשם ברנר 7 נקודות, 4.9 ריבאונדים ו-4.8 אסיסטים למשחק, כשהוא מוביל את רמת גן להשארות בליגה לעונה נוספת.

מלבד ברנר, בנתניה ממשיכים בתהליך הבנייה לקבוצה הקרובה. ג'סטין דנטמון, שחקנה של הפועל עפולה בעונה החולפת, היה במשא ומתן עם הקבוצה מהשרון, אך הרצון שלו לשחק במחנות הקיץ בארצות הברית הרחיק בין הצדדים. בנוסף לכך, בנתניה מעוניינים להחתים שחקן ישראלי גבוה, אך כרגע אין מועמד בולט בעיקר בגלל המחירים הגבוהים בשוק.

בנושא אחר, בשבועות האחרונים בנתניה בודקים ברצינות את האפשרות לשחק ביורו צ'אלנג' בעונה הקרובה לאחר שלא שסיימו רק במקום הרביעי ולא העפילו ליורוקאפ.

פרסום ראשון: 16/6/10 16:08
עדכון אחרון: 16/6/10 20:47

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully