וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזימות בינלאומיות

יובל קליין

16.6.2010 / 13:05

שבוע האינטרליג יוצר סדרות מרתקות שאנחנו לא רואים בכל שנה. יובל קליין חובט לסייקל עם ארבעת המפגשים הבולטים

סינגל: אטלנטה ברייבס - טמפה ביי רייז

הסדרה שהחלה הלילה בטרנר פילד ניצחה את הסדרה בין וושינגטון נשיונאלס לשיקגו ווייט-סוקס, שם ייערך ביום שישי הקרב המסקרן בין האיש שכותב את ההיסטוריה ואת ההיסטריה, סטיבן שטרסבורג, מול מארקי "פרפקט" בהרלי.

טמפה ביי חוותה שבועיים לא טובים ואיבדה את יתרון ארבעת המשחקים שלה על היאנקיז. מה שקרס אצל הרייז הוא הפיצ'ינג, כשגם הבולפן וגם המגישים המתחילים סבלו מחוסר יציבות. הלילה הגיש דייויד פרייס היטב לזכות הרייז, שרשמו ניצחון ראשון בסדרה, 4:10. קרלוס פניה לא חבט להומראן כמו שעשה שש פעמים השבוע, אבל הצליח להכניס שני רצים הביתה. הסדרה מפגישה בין שני חובטים צעירים מצוינים, הרוקי של הברייבס ג'ייסון הייווארד והאול סטאר של הרייז אוואן לונגוריה. שני השחקנים האלה אמורים להוות הפנים של קבוצותיהם בשנים הבאות, ולסנגוריה כבר פתח את הסדרה עם הומר.

אטלנטה מגיעה לסדרה במצב הפוך מהרייז. היא הקבוצה שהדיחה את הפיליז מהמקום הראשון, והפיצ'ינג של הקבוצה (למרות תשעת ההפסדים המטעים של קוואקמי) בתנופה, כשהוא במקום השני בנשיונל ליג בשבעת המשחקים האחרונים. הסדרה המעניינת יכולה להיות האחרונה של שחקן הבסיס השלישי הוותיק של הברייבס, צ'יפר ג'ונס בן ה-38 שחבט הלילה להומר. בלי ג'ונס, יסתמכו באטלנטה על טרוי גלאוס החם, שמוביל את הקבוצה עם 49 ריביז ו-13 הומרים.

תחזית: הרייז לא ירשו לעצם שני הפסדים, 1:2 לטמפה ביי, כשטים הדסון רושם את ההפסד השלישי שלו העונה.

דאבל: ניו יורק יאנקיז - פילדלפיה פיליז

בכל שבוע נתון, הסדרה הזאת שמשחזרת את הוורלד סיריס מהעונה שעברה הייתה לוקחת את תואר ההומראן, אבל ההתקפה של הפיליז גורמת לקבוצה לאבד גם את התואר הזה, בנוסף למקום הראשון בבית המזרחי של הנשיונל ליג.

הלילה ראינו מאצ' אפ של שני האסים המובילים של הקבוצה, סי. סי. סבאת'יה ורוי האלאדיי, כשדווקא האלאדיי, בדרך כלל יאנקי קילר, נראה שברירי והרשה שלושה הומרים במשחק. זו אותה הכמות שהרשה כל השנה. זו גם הייתה הפעם הראשונה העונה שחובט שמאלי (גרנדרסון) רושם הומר נגדו בדרך לניצחון היאנקי 3:8.

מאמן הפיליז צ'רלי מנואל אמר לאחר המשחק שהוא לא יודע למה הקבוצה שלו לא חובטת כמו בשנה שעברה, ובאמת, כמו שכתבנו פה בשבוע שעבר, אי אפשר לתרץ את זה בפציעה של ג'ימי רולינס. את היאנקיז זה לא אמור להטריד והם מתרכזים בשלהם. למרות פציעה קלה של אלכס רודריגז הלילה הוא אמור לחזור לשחק כבר מחר, וכמו שרובינסון קאנו משחק בזמן האחרון, קשה לראות איך הפיליז מצליחים לקחת משחק עם ג'ימי מוייר וקייל קנדריק מגישים ביומיים הקרובים על גבעת היאנקי סטדיום.

תחזית: 0:3 קליל לפסים מהברונקס

טריפל: ניו יורק יאנקיז - ניו יורק מטס

זאת תהיה הפעם השנייה העונה ששתי הקבוצות מניו יורק ייפגשו לסאבוויי סיריס, כשהפעם הסאבוויי יעשה את דרכו לברונקס, ליאנקי סטאדיום. בפעם שעברה בסוף מאי ניצחו המטס 1:2, בסדרה שנתנה להם פוש מוראלי גדול להמשיך ל-14 ניצחונות ב-19 המשחקים האחרונים. מאז אותה סדרה, הפיצ'ינג של המטס השתדרג, ורק בשבוע האחרון רשמו המגישים ERA של 1.77, כשמייק פלפרי קוצר את ניצחונו התשיעי. לפלפרי יהיה מפגש מעניין מול המגיש הצעיר והמצוין של היאנקיז פיל יוז, ויום לאחר מכן יעלה סי.סי סבאת'יה נגד עוד אס, הפעם יוהאן סנטנה.

גם בהתקפה יש למטס מה למכור מול הליינאפ המעולה של הפסים. חוזה רייס מתרכז רק בבייסבול, והדבר ניכר עם שני הומרים ושלוש גניבות בסיס בשבוע האחרון. דייויד "דאבל" רייט מצטיין אף הוא, ומוביל את הנשיונל ליג בהכנסות רצים עם 50. שתי הקבוצות נמצאות במצב מצוין לקראת הפלייאוף, והסדרה הזאת חשובה לא רק בגלל היריבות העירונית. למטס כל ניצחון בסדרה יהיה הישג בבית הכי צפוף בליגה.

תחזית: כמו בפעם הקודמת, 1:2 למטס. ואסקז ויוז רושמים את ה-L

הומראן: בוסטון רד-סוקס - לוס אנג'לס דודג'רס

לפני שנגיע למני רמירז, נעסוק בבעיית העומס בבתי החולים בבוסטון, שם הרופאים עובדים שעות נוספות כדי לטפל בשחקני הסוקס הפצועים. אדריאן בלטרה שבר את הצלעות גם לג'רמי הרמידה וגם לג'ייקובי אלסבורי, מייק קמרון סבל עד לא מזמן מניתוח הבקע שלו וג'יי.די דרו, כרגיל, החמיץ משחקים בגלל פציעה. כל זה לא השאיר ברירה לטרי פרנקונה, אלא לעלות עם שחקני מינור-ליג. הפיתרון הזמני הזה לא היה כל כך רע, שכן הוא לא הזיק כמו שחשבו, וגם ראינו רגעי קסם עם חבטת הניצחון של מקדונלד מול היאנקיז בתחילת השנה והגראנד-סלאם של דניאל נאבה, בפעם הראשונה שהוא חובט אי פעם במייג'ור ליג.

עם כל מכת הפציעות (גם המגישים בקט ומטסוזקה פצועים), הצליחו הגרביים לצמצם את הפער מהרייז והיאנקיז עד לארבעה משחקים, בזכות יכולת התקפית יוצאת מן הכלל של קווין יוקיליס, ביג פאפי ו-ויקטור מרטינז. אבל כל זה יישכח ברגע שמני רמירז, האאוטפילד השמאלי הכי טוב בהיסטוריה של בוסטון, יחזור לפנוויי פארק בפעם הראשונה מאז עזב לפני שנתיים וחצי. יהיה מעניין לראות איך יקבל הקהל בבוסטון את אלילו לשעבר, ויהיה מרגש לראות שוב את מני עומד ליד המפלצת הירוקה.

הדודג'רס סובלים גם מבעיית פציעות של המגישים המתחילים שלהם, וביום שישי ימצאו את עצמם הצופים בפנוויי פארק מביטים בשני מגישים פותחים רוקים במדי שתי הקבוצות, כך שצפוי לנו משחק התקפי מצוין. לוס אנג'לס תבוא לבוסטון אחרי הסדרה הקשה מול הרדס, ובסוף אותה סדרה היא יכולה למצוא את עצמה במקום הראשון בבית המערבי של הנשיונל ליג, במיוחד כשאנדרה אית'ייר לא נראה כאילו הוא הולך לעצור את הכושר הפנטסטי שלו (אחוזי חבטה – 34.1).

תחזית: הרד סוקס לא הולכים להפסיד את הסדרה, במיוחד אחרי שהסלטיקס ינצחו את הלייקרס. 1:2 לבוסטון (מני רושם לפחות שני הומרים).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

השקית החומה: השורטסטופים של האמריקן ליג

אנחנו מתקרבים למשחק האול-סטאר המסורתי שיערך באנהיים, ונדמה שבפעם הראשונה אחרי שנים רבות, לאמריקן ליג אין שורטסטופ מלבד דרק ג'יטר. אם בעבר הייתה תחרות בין ג'יטר, אלכס רודריגז, נומאר ואפילו עומאר ויזקל, היום אנחנו רואים את ג'ייסון בארטלט מהרייז, מרקו סקוטרו מהסוקס, אלכס גונזאלס מטורונטו ואלוויס אנדרוס מטקסס.

קשה לדמיין את האוהדים של הקבוצות לובשים את השמות האלה על גבם, כי אף אחד מהם הוא לא סופרסטאר מקומי. היחיד שרושם אהדה יחסית מהקהל הוא אנדרוס בטקסס. מקרה זה לא נשנה בנשיונל ליג, שם טרוי טולוויצקי והנלי רמירז יילחמו על המקום ללא ג'ימי רולינס הפצוע. אפשר לתרץ את התופעה בכך שאנחנו רואים יותר ויותר שחקנים בבסיס השני עם כוח, מה שלא היה בימי נומאר, ג'יטר ואי-רוד. בבולטימור מכינים לנו כבר את השורטסטופ הבא של האמריקן ליג עם הבחירה השלישית בדראפט, מני מאדקו.

המספר הנוסף:

הרויאלס הכניסו 15 רצים הביתה (ושוב תודה לאסטרוס), מספר הרצים הגבוה שלהם בשתיים האחרונות.

הגרנד סלאם של ריאן "הפטיש העברי" ברון היה השלישי שלו בקריירה והרביעי של מילווקי השנה.

איצ'ירו סוזוקי, הנכס הכי גדול של סיאטל, רשם משחק עשירי ברציפות באינטרליג עם חבטה.

גרנד סלאם היסטורי של הרוקי דניאל נאבה, שחבט ליציע בפעם הראשונה שעלה לצלחת במייג'ור ליג. ארבעה שחקנים עשו את זה בעבר – אולם רק קווין קוזמנוף עשה זאת בהגשה הראשונה, כמו נאבה, ב-2006.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully