וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פ.צ. ציריך הציעה לחיפה אחוזים ממכירת טשיירה

16.6.2010 / 9:27

ההצעה עשויה להביא לשחרור השחקן, כשגם אלישע לוי מכין אלטרנטיבות. קלינגר שוחח עם מימון, בחיפה ממתינים לבית"ר

הבלם הפורטוגלי ז'ורז'ה טשיירה מעוניין לעזוב את מכבי חיפה. ההצעה של השוויצרים אתמול לחיפה נותרה בעינה (כ-800 אלף יורו), אך הם הציעו לירוקים אחוזים ממכירה עתידית של השחקן, מה שגורם ליעקב שחר כעת לשקול את המעבר מתוך הנחה שגם אם טשיירה יצליח להתברג בקבוצה גדולה יותר בעתיד, המועדון ירוויח אחוזים ממכירתו.

בחיפה מעוניינים להשאיר בידם 50 אחוז ממכירה עתידית, אך השוויצרים מוכנים לתת פחות. בינתיים המאמן אלישע לוי מפעיל לחצים למנוע את העסקה בטענה שזה עשוי לפגוע בקבוצה. שמותיהם של אבי סטרול ותומר בן יוסף שוב עלו אתמול במקרה שאחד הבלמים יעזוב.

הפגישה אתמול בין שחר לעידן ורד ואביו לא הולידה למעשה שום דבר חדש ביחסים בין הצדדים, משום שיושב ראש בית"ר איציק קורנפיין עדיין לא הורה על שחרורו ולכן גם לא דובר על סכומים ואורך החוזה בפגישה. "הפגישה נועדה כדי לערוך היכרות. ברגע שקורנפיין ישחרר את עידן, נדבר על סכומים", נאמר לאחר הפגישה. כפי שפורסם, חיפה מוכנה לשלם 1.2 מליון יורו תמורת השחקן, וזה עוד לפני פגישת ההיכרות אמש.

בתקשורת הבלגית ממשיכים לעסוק בשלומי ארבייטמן ובאחד העיתונים הבלגים פורסם אמש כי גנט מוכנה להציע 800 אלף יורו תמורת השחקן, זאת לאחר שסוכנו דודו דהאן אישר לתקשורת הבלגית שלשום את נושא ההצעה הראשונית שקיבל. ארבייטמן מחוזר על ידי קבוצות בליגה הרוסית, אך בגלל בעיית מיסוי מעדיף את בלגיה.

הבלם דקל קינן מעדיף שלא לקבל את ההצעה מהקבוצה הבלגית גנק. כפי שפורסם אתמול, מכבי חיפה מוכנה להציע לו חוזה לעונה הבאה בלבד. גורם בחיפה אישר כי: "אם לא תהיה לנו ברירה, נחתים אותו לפחות על חוזה לעונה הבאה". שחקני הנבחרות יחזרו להתאמן אחר הצהריים. לא ברור האם ולדימיר דבאלישווילי, שמעוניין להאריך את חופשתו, יתאמן.

לגבי שי מימון, בלם מכבי חיפה קיבל אישור לנהל משא ומתן עם קבוצות אחרות והוא רוצה לסגור בהפועל באר שבע. הבעיה היא שההשתהות בנוגע לעסקת עידן ורד, שבמסגרתה עשויה להירקם עסקת העברת שחקנים, מונעת זאת. המאמן ניר קלינגר כבר שוחח עם הבלם, שמאוד מוערך בבאר שבע, ואם יגיע, הוא יהפוך לשחקן מרכזי בקבוצה. סוכנו דדה חדד שוהה בינתיים בחו"ל וכשישוב התמונה תתבהר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully