וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "מאמין שבן סהר יצטרף אלינו"

מאמן הפועל ת"א נשמע אופטימי לגבי צירוף החלוץ באימון הבכורה של הדאבליסטית, ומאמין שגם דה סילבה בסוף יישאר

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל תל אביב החלה הערב (שלישי) את ההכנות לעונה הבאה באופן רשמי, כשהציגה באימון את הפנים החדשות: שחקני הרכש יוסי שבחון וכריסטיאן אלבארז. הצ'יליאני הגיע למתחם חודורוב, אך לא התאמן. אלבארז אמור לעבור בדיקות ואם הן אכן יסתיימו בהצלחה, הוא יצטרף לסגל הקבוצה לעונה הבאה.

כבר בתחילת האימון נראה היה שמצב הרוח הטוב שאפיין את הקבוצה בעונה שעברה ניכר על הדשא. האימון עצמו החל בחיבוק חם בין אלי גוטמן לקפטן וואליד באדיר. 400 אוהדים הגיעו לתמוך בדאבליסיטית, עודדו את הקבוצה ואף זרקו אימון עשן.

המאמן אלי גוטמן נשאל במהלך האימון על ידי העיתונאים על ההכנות והחיזוק לעונה הבאה, ודאג להבהיר: "דגלאס דה סילבה לא יימכר לליל, אלא אם כן העסקה תתבצע בתשלום אחד כפי שההנהלה דורשת. אם זה לא יקרה, דה סילבה יישאר בהפועל תל אביב". גוטמן סיפר שגם שחקן אספניול נמצא על הכוונת: "אנחנו נמצאים במשא ומתן עם אספניול על הקשר מילאן סמיליאניץ'. אנחנו מקווים שהוא יגיע לקבוצה למרות שאני לא יכול להעריך עדיין את הסיכויים שזה יקרה".

כמובן שגם בגזרת בן סהר, גוטמן נשאל ואמר: "אנחנו רוצים את בן סהר יותר מאשר רצינו את ברק יצחקי. בשילוב על המגרש סהר מתאים יותר לשחק עם איתי שכטר מאשר יצחקי. עברנו קיץ קצר אמנם, אנחנו מקווים להשלים את הסגל בקרוב. אני חושב שהנהלת הקבוצה עשתה הכל כדי לשמור על הסגל הקיים. נכון לרגע זה כל הסגל שהיה איתנו בעונה שעברה נמצא איתנו גם עכשיו. אני מאמין ומקווה שבן סהר יהיה איתנו".

"אני חושב שחוליית ההגנה שלנו התחזקה משמעותית עם הגעתו של כריסטיאן אלבארז ופרנסמן", הוסיף גוטמן. על הצטרפותו של שבחון אמר: "הוא הגיע אמנם בשקט, אבל נראה לי שהוא יסיים בקול תרועה רמה. בכלל, הפועל תל אביב הייתה קבוצה מצוינת בעונה שעברה והיא לא תהיה פחות טובה בעונה הבאה".

גוטמן הרחיב על ההחלטה לא להחתים את יצחקי: "בשנה שעברה היתרון שלנו היה במבנה החברתי המגובש, ואם היינו מצרפים אותו, היינו מערערים את הגיבוש. קיבלנו את ההחלטה הנכונה".

על וינסנט אניימה, שעליו מדובר לא מעט כי יעזוב לאחר הגביע העולמי, אמר גוטמן: "זה שאניימה עשה משחק גדול נגד ארגנטינה, זה עדיין לא אומר שיש עבורו הצעה. אם תהיה הצעה שלא נוכל לעמוד בה, לא נעמוד בדרכו". השוער ליאו בוטרון הסכים להישאר בהמתנה עד שלהפועל תל אביב תהיה תשובה סופית לגבי אניימה.

אגב סהר, הפועל תל אביב קיבלה את האישור מהצבא לכך יישמר מעמד של עילוי וכך למעשה דרכו של השחקן אמורה להיסלל במהירות לקבוצה, כשכבר בימים הקרובים נראה שהחלוץ יחתום על החוזה בהפועל תל אביב ויהיה בעונה הבאה בסגל האדומים. מעבר לכך, יוסי שבחון חתם לפני האימון על חוזה לשנתיים, שבהן הוא אמור להרוויח 135 אלף דולר לעונה.

שבחון: "אף פעם לא הייתי סמל של מכבי"

יוסי שבחון נשמע נרגש עם הופעתו באדום ולאחר קבלת הפנים לה זכה מהאוהדים, ואמר: "אני מאוד שמח להגיע להפועל תל אביב. זו קבוצה מצוינת שהוכיחה בשנה שעברה שהיא משחקת כדורגל נהדר. אני מקווה שאני אוכל להשתלב פה בצורה טובה ולתרום את חלקי לקבוצה. אני רוצה להודות למכבי תל אביב על ארבע השנים שבהן נתנו לי את הבמה. הם החליטו בקיץ לחזק את הקבוצה באופן משמעותי ואני לא הייתי חלק מהתוכניות שלהם. אף פעם לא הייתי סמל של מכבי ואף פעם לא דיברתי בגנותה של הפועל. האוהדים קיבלו אותי יפה ואני מקווה להחזיר להם במגרש".

וואליד באדיר גם הוא סיפר על ההרגשות שלו לקראת תחילת העונה, ואמר: "יש לנו עוד חודש לסגור את הסגל ולהגיע מוכנים לליגת האלופות. אני מאמין שנגיע מוכנים, אבל עד המשחק הראשון יש עדיין זמן ומחנה אימון בדרך. זה בסך הכל אימון ראשון". על עזיבתו הצפויה של דה סילבה, אמר באדיר: "הוא יהיה חסר לי מאוד. מעבר לכך שהוא שחקן מצוין, הוא אדם נפלא שתרם רבות לקבוצה. אני מאחל לו הרבה בהצלחה. יש רגעים ששחקן רוצה להתקדם".

על עצמו אמר באדיר: "בכל עונה שאני מגיע יש התרגשות מחדש. אני מרגיש את העיר ומרגיש שיש לי עוד מה לתרום. אני לא חושב בכלל על פרישה. כל עוד אני נהנה, אני רוצה להישאר". על ההופעה של אניימה במונדיאל, אמר: "אני בכלל לא רוצה לחשוב על אפשרות שהוא יעזוב אותנו. אנחנו צריכים אותו פה, ואני מקווה שהוא יישאר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully