וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורשטיין: "השפיות צריכה לחזור למכבי ת"א"

15.6.2010 / 15:13

רגע אחרי שחתם לשלוש שנים, מצהיר הגארד הוותיק: "נצטרך להיות סבלניים, אבל בטוח שיהיה חיבור טוב עם המאמנים"

לאחר שבשעות הצהריים המוקדמות (שלישי) הודיעה מכבי תל אביב על שובו של טל בורשטיין למועדון, זאת בתום שנה אחת בפואנלבראדה הספרדית, יכול היה הגארד בן ה-30 לחלוק את תחושותיו.

"אני שמח לחזור הביתה ולשתף פעולה עם אנשים כמו דיוייד בלאט ודרק שארפ", אמר בורשטיין לוואלה! ספורט. "ברור שלדייויד היה חלק לא מבוטל בהחלטה שלי לחזור. דיברנו פעמיים והוא אמר לי כמה הוא רוצה אותי וכמה חשוב לו שאהיה בקבוצה, ואמר שהוא בונה עליי. אני מכיר היטב את דייויד, אוהב אותו, מעריך אותו ושמח לעבוד איתו שוב".

על התקופה שבילה בספרד סיפר בורשטיין כי "השנה הזאת נתנה לי המון. היא נתנה לי פרספקטיבה, לימדה אותי על התמודדות במקום חדש עם כדורסל אחר, במצבים שמעולם לא הייתי בהם – כמו שחקן זר בקבוצה. אתה לומד להתמודד עם לחץ שמגיע בצורות אחרות מכפי שהכרת.

"להיות שנה בחו"ל, רק עם המשפחה הקרובה, זה דבר שעשה לי טוב מאוד", המשיך בורשטיין, ותיאר כיצד עברו עליו השעות האחרונות. "לא ידעתי שהסיפור עם מכבי יתגלגל כל כך מהר ושאחתום. מאוד הייתי בעניין של להישאר עוד שנה או שתיים בספרד בכלל, ובמדריד בפרט. רק הבוקר נפגשתי בפעם הראשונה עם אנשי מכבי, וסיכמתי את כל העניינים. לפני הפגישה היום לא היה כלום, אני לא יודע מאיפה כל הפרסומים הגיעו. ישבנו רק הבוקר, ומיד סיכמנו".

כיצד הוא רואה את העתיד הקרוב? "אחרי שטעמתי קצת דברים אחרים, וראיתי קצת כדורסל אחר, אני חושב שהשפיות צריכה לחזור למכבי. ראיתי קבוצות כמו ברצלונה וריאל שמשקיעות המון כספים רק בשביל להגיע לפיינל פור ולקחת את היורוליג. המצב של מכבי הוא לא כזה.

"ברור שגם השנה נרצה להגיע כמה שיותר רחוק, ופיינל פור זו מטרה – אומנם לא קלה ופשוטה – אבל זאת השאיפה", הציב בורשטיין מטרות. "נצטרך להיות סבלניים, לראות איזו קבוצה תיבנה כאן ואיזה חיבור יהיה בין השחקנים, כי חיבור טוב עם המאמנים בטוח שיהיה. אני לא חושב כל כך רחוק, אבל יכול להיות שחזרתי למכבי כדי לסיים בה את הקריירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully