וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בורשטיין חתם במכבי תל אביב לשלוש שנים

איתן נוח

15.6.2010 / 14:17

הצהובים החלו את תהליך שיפור הזהות הישראלית של המועדון עליו הצהירו, עם החזרתו של הגארד. בלאט: "זו רק ההתחלה"

יומיים לאחר מסיבת העיתונאים בה הוצג דייויד בלאט והצהיר על שאיפתו לשפר את הזהות הישראלית של מכבי תל אביב, סיכם היום (שלישי) טל בורשטיין את תנאיו בקבוצה לשלוש שנים. הגארד, בורשטיין, שנפרד מהקבוצה בקיץ שעבר אחרי שהצדדים לא הגיעו להסכמה כלכלית, הפך להחתמה הראשונה בעידן בלאט, שאמר לאחר החתימה: "אני שמח מאוד, זה אחד הדברים הראשונים שהיה לי חשוב לעשות עם שובי למועדון. את טל אני מאוד אוהב באופן אישי והוא שחקן ודמות מאוד חשובה למכבי ת"א. זו רק ההתחלה בהחזרת הצביון הישראלי לקבוצה".

בורשטיין עצמו אמר היום: "אני שמח לחזור הביתה, אני שמח לחזור לשתף פעולה עם דרק, דיוויד וכל מי ששם. בשנה שעברה זה לא היה רק עניינים כספיים, הייתה לי שנה מאוד טובה ומאוד נהנתי בספרד. שקלתי ברצינות לחזור לשם והיו לי כמה אופציות, אבל ישבתי עם מכבי וסיכמנו ממש מהר. המטרה היא קודם כל להחזיר את האליפות ולקחת את הגביע. אני סומך על בלאט שירכיב קבוצה נהדרת, מאוזנת וחכמה כמו שהוא יודע".

בורשטיין שיחק בעונה האחרונה במדי פונרלבראדה הספרדית שם התחיל את העונה בצורה לא טובה, אך ככל שהעונה התקדמה כך גם בורשטיין עצמו השתפר. את העונה סיים בורשטיין עם 9.3 נקודות, 2.4 ריבאונדים ו-1.4 אסיסטים למשחק ב-24 דקות בממוצע.

בורשטיין (1.98, 30), תוצר מחלקת הנוער של בני הרצליה, נבחר לתגלית העונה של ליגת העל עוד שהיה בן 18, והוביל את נבחרת העתודה לזכייה במדליית הכסף באליפות אירופה בשנת 2000. אחרי שפתח את הקריירה במדי בני הרצליה, הגיע בורשטיין למכבי תל אביב, ובעונתו הראשונה בקבוצה זכה בגביע הסופרליג. בורשטיין המשיך ביכולת הטובה במדי הצהובים, כשהיה שייך לקבוצה הגדולה של פיני גרשון שזכתה בשתי אליפויות היורוליג, אך דווקא בשיא הקריירה שלו, נפצע, רגע לפני המעבר לג'ירונה הספרדית בסוף עונת 2005/6.

בעקבות אותה פציעה עבר בורשטיין ניתוח שבמהלכו חתם על חוזה לשלוש שנים במכבי תל אביב, ולקראת סוף עונת 2006/7 רשם פציעה נוספת, שחייבה אותו לעבור ניתוח נוסף, ולמעשה להפסיד את רוב עונת 2007/8. בשנים הללו החלו הצהובים לאבד תארים גם בישראל, כשהשיא היה איבוד האליפות להפועל חולון בסוף עונת 2007/8. עונה לאחר מכן חזר בורשטיין לעונה מלאה, אך התקשה למצוא מקום ברוטצייה של הצהובים עד לחלקים האחרונים של העונה. בסך הכל זכה בורשטיין ב-8 אליפויות ישראל וב-6 גביעי מדינה בשורות מכבי תל אביב, לפני שעבר לפואנלברדה הספרדית במדיה שיחק העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully