וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שניר דורי חתם לשנתיים בהפועל פתח תקוה

15.6.2010 / 13:20

השוער, שעבר פציעה קשה בעונה שעברה, אמור להיות השוער השני. מרק גורמן עשוי לעבור ללוקומוטיב אסטנה הקזאחית

הקשר מרק גורמן, שאמור לחזור להפועל פתח תקוה בעונה הבאה, בדרך לסגנית מוליכת קזחסטן, לוקומוטיב אסטנה. השחקן, שירד בעונה שעברה ליגה עם אחי נצרת הוא קזחי במוצאו וכעת שוהה במולדתו. אחד מהאנשים המלווים את השחקן בשנים האחרונות הוא רופא הנבחרת, ד"ר מרק רוסנובסקי, השוהה כעת בחופשה פרטית בבולגריה.

אסטנה סיימה בעונה החולפת במקום השני וכעת לאחר 15 מחזורי ליגה היא ממוקמת שמינית בטבלה. גורמן כבר התבטא בעבר כי ברצונו לחזור לשחק במולדתו. בעונה שעברה הוא ייעץ לאלישע לוי לפני המשחק של מכבי חיפה, במסגרת מוקדמות ליגת האלופות, מול אקטובה הקזחית. מקורב לשחקן אישר כי "יש אופציה שגורמן ישחק בעונה הבאה בקזחסטן, אבל מחפוד רוצה אותו מאוד ושום דבר לא סגור". מי שמחזיק בכרטיסו הוא הבעלים של בית"ר טוברוק, אריק איזיקוביץ'.

אפרופו איזיקוביץ', עו"ד אלדד אהרוני המייצג את הפועל פתח תקוה בתביעה מול שמעון אבוחצירא ולאריסה היוונית, הגיש באופן רשמי תביעה לפיפ"א כשהבעלים של טוברוק אמור לקבל את רוב הכסף ממנה. השוער שניר דורי חתם לשנתיים נוספות בהפועל פתח תקוה, זאת באמצעות סוכנו גלעד קצב. השוער בן ה-23 קיבל בקיץ שעבר אפודת ההרכב, אך עבר פציעה קשה במהלך העונה שהשביתה אותו למספר חודשים. בעונה הבאה, דורי אמור להיות השוער השני של פתח תקוה, משום שאחד השוערים שלה, אוסטין אג'ידה או וויליאם אמאמו (עדיין לא חתם על חוזה רשמי בקבוצה), יוקפא.

בתוך כך, הקשר כפיר דר מועמד לעבור לעירוני רמת השרון. סוכנו של החלוץ אלנתן סלמי, ירון גלעדי, אמור להיפגש בימים הקרובים עם אנשי הקבוצה במטרה לסכם לעונה נוספת בקבוצה. המגן השמאלי חמודי בריק הוצע לקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully