וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי מימון קיבל אישור לעזוב את מכבי חיפה

15.6.2010 / 12:51

שחר התיר לבלם לנהל מו"מ עם קבוצות אחרות. הנשיא שוחח עם קורנפיין וביקש ממנו לשחרר את ורד. קינן עשוי לחתום לעונה

בלם מכבי חיפה שי מימון קיבל הבוקר (שלישי) אישור מהנשיא יעקב שחר לנהל משא ומתן עם קבוצות אחרות. כעת מתכוון סוכנו של השחקן דדה חדד לפתוח במשא ומתן רשמי עם הפועל באר שבע ומספר קבוצות אחרות המעוניינות בשחקן. המאמן ניר קלינגר מתכוון לפנות עוד היום לשחקן ולשכנע אותו לעבור לבירת הנגב, מתוך הנחה שהדבר יחסוך לו הבאת בלם זר. במכבי חיפה אישרו כי מימון ראשי לנהל משא ומתן עם קבוצות אחרות.

כצפוי, היום התקיימה שיחה בין יעקב שחר ויושב ראש בית"ר ירושלים, איציק קורנפיין. יושב ראש בית"ר נפגש גם עם עידן ורד ואביו נמרוד. במהלך השיחות בין הצדדים הוצע לורד לחתום על חוזה ארוך טווח, אבל לא הוגדר אורך החוזה. עיקר השיחות התנהלו בנוגע לאפשרות שהשחקן ישוחרר מבית"ר, משום שחיפה כבר מוכנה לשלם 1.2 מיליון דולר עבור השחקן או סכום נמוך מזה בצירוף העברת שחקנים נוספים. כפי שפורסם אתמול, קורנפיין, שנפגש אתמול עם נמרוד ורד, הודיע לו כי הוא ישחרר את בנו רק אם המצב הכלכלי של בית"ר יחייבו לעשות כן.

סוכנו של החלוץ שלומי ארבייטמן, דודו דהאן, שקיבל הצעות רשמיות מהליגה הרוסית, מעדיף לבדוק אופציות אחרות בגלל בעיית מיסוי שעשויה להקטין משמעותית את שכרו של השחקן. בגלל זה, האופציה היחידה של השחקן היא לחתום בליגה הבלגית, כשמספר קבוצות בהן שרלרואה, גנט וסטנדרד ליאז' מעוניינות בשחקן.

לגבי דקל קינן, הבלם לא מתכוון לחתום על חוזה ארוך טווח במכבי חיפה נכון לעכשיו. אם יישאר, ייתכן ויחתום על חוזה לעונה אחת. סוכניו של השחקן, האחים גלעד ורונן קצב, בודקים עבורו אופציות בספרד ואנגליה. לגבי בירם כיאל, רק אם תגיע הצעה טובה יותר מהליגה הבלגית הוא יסכים לעבור. בחיפה מעדיפים למכור אותו רק בתום העונה הקרובה, שנה לפני שיסתיים החוזה שלו.

החלוץ ולדימיר דבאלישווילי אמור לנחות הלילה בישראל והוא ישוחח עם המאמן אלישע לוי. דבאלישווילי מתכוון לבקש להאריך את פגרת הקיץ הקצרה בשל עומס וייתכן שלא יתאמן מחר.

מועד גיוסו של הקשר אייל גולסה לא יידחה בסופו של דבר והוא יתגייס היום. הסקאוט אלון חרזי צפוי להמריא ביום שישי ללטביה.

עדכון ראשון: 12:51
עדכון אחרון: 23:45

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully