וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דדש: "איציק קורנפיין דואג קודם כל לאיציק קורנפיין"

דור בלך

15.6.2010 / 12:10

הבעלים לשעבר טוען כי יו"ר בית"ר ירושלים מונע ממנו לסייע כלכלית למועדון. הקבוצה וויתרה על מחנה אימונים בחו"ל

לאור מכירתו הצפוייה של עידן ורד למכבי חיפה והתפרקות בית"ר ירושלים מכוכביה, זכה הבעלים לשעבר, משה דדש, שהציע בשנה החולפת אינספור פעמים לעזור לאיציק קורנפיין כלכלית, למבול של טלפונים. "אבל אני כבר התייאשתי", מספר דדש.

"הבנתי עם מי יש לי עסק", אומר דדש. "איציק קורנפיין דואג קודם כל לאיציק קורנפיין, רק אחר כך לבית"ר. יותר חשוב לו להישאר במערכת ולהמשיך להרוויח. לי כבר אין מה לעשות, אבל אני מקווה שהתקשורת וכל מי שיודע מה באמת הולך במועדון יעשה את העבודה שלו ויחשוף לציבור מה קורה שם".

"כל המשאים ומתנים שהוא מדווח עליהם בעיתונים זה חלומות באספמיה", ממשיך לתקוף דדש. "הוא הרי לא יתן את הקבוצה לאף אחד אחר, אלא אם הוא ישאר האיש החזק במועדון". דדש לא מתרגש גם מהחתמת מלמיליאן. "כל הדיבורים האלה על רוח בית"רית זה שטות אחת גמורה, זה לא באמת מעניין אותו הרי. כשאני רציתי להביא את אורי לאמן את בית"ר זה בא ממקום נקי, עכשיו זה לא ככה. אני מאוד בספק אם רצו באמת להביא את אורי או שהביאו אותו למטרה מסויימת. אני בכל זאת מקווה שאורי יצליח, אבל חושש מאוד שהוא יפגע מכל העניין".

היום התברר שבית"ר תפתח את אימוניה ב-30 ביוני, יממה לאחר המועד המתוכנן, לאחר שהמאמן אורי מלמיליאן גילה כי אימון הפתיחה היה אמור להיערך בצום י"ז בתמוז. כמו כן הוחלט במועדון לוותר על מחנה אימונים בחו"ל, ולהסתפק בשבוע הכנה מרוכז בקיסריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully