וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון סגר בצ'לסי

14.6.2010 / 16:31

קפטן נבחרת ישראל סיכם את מרבית תנאיו באלופת אנגליה. צפוי לעזוב את ליברפול אחרי שלוש שנים ולחתום בימים הקרובים

אחרי שלוש שנים מוצלחות בליברפול, אבל נטולות תארים, יוסי בניון קופץ מדרגה נוספת בקריירה האירופית המרשימה שלו ועובר לצ'לסי, אלופת אנגליה הנוכחית. קפטן נבחרת ישראל, 30, סגר את מרבית תנאיו בשורות הלונדונים לארבע העונות הקרובות וצפוי להחליף את ג'ו קול, שייפרד מהקבוצה של קרלו אנצ'לוטי.

נותרו עדיין פרטים קטנים לסגור בעסקת ההעברה של הישראלי, אבל בימים הקרובים אמור בניון לעבור באופן רשמי. עדיין לא ידוע מה יהיה גובה דמי העברה שתעביר צ'לסי לליברפול, אצלה לבניון יש חוזה לשלוש שנים נוספות תמורת שכר של 75 אלף ליש"ט לשבוע. לפני מספר שבועות דחתה ליברפול הצעה של 4 מיליון ליש"ט מכיוונה של צ'לסי והעמידה דרישה של 10 מיליון. ככל הנראה הצדדים הגיעו לעמק השווה והסכום הוא בסביבות 7 מיליון ליש"ט.

בניון מסיים, כאמור, שלוש שנים במרסיסייד, במהלכן הבקיע 31 שערים, כולל אחד זכור במיוחד בסנטיאגו ברנבאו לרשת ריאל מדריד בליגת האלופות. הקשר הסתכסך עם המאמן רפא בניטז לקראת סיום הקדנציה של הספרדי בליברפול, ומאז פורסמו לא מעט דיווחים על עזיבה צפויה שלו.

בניון יצא לאירופה בעונת 2002/03, אז חתם בשורות ראסינג סנטאנדר הספרדית. אחרי שלוש עונות מרשימות בלה ליגה נדד בניון לווסטהאם האנגלית, עימה הגיע לגמר הגביע האנגלי בו הפסידו הפטישים לליברפול. בקיץ 2007 חתם בניון אצל ליברפול בתמורת ל-5 מיליון ליש"ט ועכשיו הוא בדרך לתחנה האנגלית השלישית שלו בקריירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully