וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין והפועל פ"ת מעוניינות באוהד קדוסי

14.6.2010 / 20:54

חלוץ הפועל באר שבע שוחרר ומבוקש בליגת העל. במועדון הדרומי ביקשו מהשחקנים לפרק דלקנים. לחץ על מימון להצטרף

הפועל באר שבע הודיעה היום (שני) רשמית על שחרורו של החלוץ אוהד קדוסי. החלוץ בן ה-25 שוחח היום עם מנכ"ל המועדון ארז בדש ושמע כי הוא משוחרר מהמועדון ורשאי לחפש קבוצה חדשה. זאת, למרות שהוא מחזיק בחוזה לשלוש עונות נוספות. מהפועל באר שבע נמסר: "אנו מעריכים את תרומתו הרבה של אוהד למועדון מאחלים לו הצלחה בהמשך דרכו".

"לא ציפיתי לעזוב את הקבוצה, אבל זה מה שנגזר עליי ועכשיו אחפש קבוצה אחרת", אמר קדוסי בתגובה. מתברר כי להפועל באר שבע הייתה אפשרות, על פי סעיף בחוזה, לשחרר את החלוץ מדי עונה מהקבוצה. כפי שכבר פורסם בעבר, אלונה ברקת החליטה לקצץ למספר שחקנים, כולל קדוסי, בחוזה, אך הוא לא היה מוכן להישאר בכל מצב והצדדים הכריזו על פרידה.

באר שבע כבר החתימה את החלוץ הגנאי איברהים בסיט והמאמן החדש ניר קלינגר רוצה לראות את ליאור אסולין ממשיך במועדון ולכן הוחלט לוותר על החלוץ. בני סכנין, בה שיחק קדוסי בעבר, כבר הביעה עניין בשירותיו. בנוסף לסכנין, גם הפועל פתח תקוה מביעה כעת עניין בחלוץ ותיתכן פגישה בינו לבין דני לוי.

קדוסי הגיע לבירת הנגב בקיץ 2008 ובעונתו הראשונה כבש 18 שערים ועזר לקבוצה להעפיל לליגת העל. בעונה שעברה, חל פיחות במעמדו. הוא הפך לשחקן ספסל וסיים את העונה עם חמישה שערים בלבד כשכבר בינואר היה השחקן מועמד לעזוב את הקבוצה, אך בסופו של דבר הושאר במועדון.

בבאר שבע חוסכים בדלק

כאמור, הבעלים של הפועל באר שבע, אלונה ברקת, מנסה לקצץ בחוזים של בכירי הקבוצה, אבל הסיפור הבא יכול באמת להצביע על התמונה הכללית בבירת הנגב, לפיה במועדון מנסים לשמור על תקציב שפוי בעונה הבאה. חלק משחקני הקבוצה המחזיקים בחוזים לעונה הבאה התבקשו להגיע למועדון כבר מחר עם רכביהם ולפרק את הדלקנים מהרכבים שלהם. "זאת החלטה תמוהה, כנראה שהם מנסים כנראה לחסוך עלינו בדלק", ניסה שחקן בקבוצה להסביר את ההחלטה של המועדון. "אפשר להבין את ההחלטה, אבל במועדון אחר זה כנראה לא היה קורה".

המאמן ניר קלינגר לוחץ על בלם מכבי חיפה שי מימון, המיוצג על ידי סוכן השחקנים דדה חדד, להצטרף לקבוצה. חדד שוחח שלשום עם מאמן חיפה אלישע לוי בעניין כמה משחקניו ושמו של מימון עלה בשיחה, אך לוי לא בונה עליו כשחקן הרכב בעונה הבאה ולכן סביר להניח שמימון יבקש לעזוב.

בימים האחרונים הוצע לבאר שבע חלוץ עראבה, מחמוד עבאס, שמועמד גם להפועל פתח תקוה. גם הקשר כפיר דר עשוי להצטרף לסגל של קלינגר. הבלם עודד גביש, ששיחק בעונה שעברה במכבי הרצליה, סגר את תנאיו בקבוצה.

עדכון ראשון: 14/6 16:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully