וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכום השבוע בבייסבול

ליאון פרנק

14.6.2010 / 15:53

פוסאדה מפגיז, פרדי גרסיה מרשים, מאט לאטוס ממשיך לנצוץ, שטרסבורג נותן בראש ואדם לארוש פתאום תופס יום

AL מזרח

מאזן הבית:

טמפה ביי – 23-40
ניו יורק יאנקיז – 23-40
בוסטון – 28-37
טורונטו – 30-34
בולטימור - 46-17

עם הפסד אחד בשבעה משחקים, היאנקיז ניצלו היטב את הפסדם של הרייז בשלושה מארבעת המשחקים האחרונים שלהם, והצליחו להשוות את מאזנם למוליכי הבית. הבית הקשה ביותר, אולי, בכל הענף נכנס להילוך גבוה, כששתי המוליכות מציגות את המאזן הטוב ביותר בכל המייג'ורס. למרות שלושה הפסדים בחמשת המשחקים האחרונים, בוסטון רחוקה מהצמרת רק בארבעה משחקים. טורונטו צונחת בדירוג עם ניצחון בודד בשבוע האחרון, ובולטימור, כהרגלה העונה, רושמת ניצחון אחד בששת האחרונים.

מלצר השבוע: שישה ניצחונות מ-12 משחקים, 0 הפסדים, ממוצע חודשי של 24 חבטות ו-8.5 ריצות בחודשיים האחרונים ואאוטינג אחד רע בהגדרה עד כה העונה. ג'ף נימן חזק כסלע עבור הרייז, באחת הרוטציות המצוינות במייג'ורס. מול טורונטו, נימן לא השאיר לבלו ג'ייז סיכוי, כשבמשחק שלם פסל שישה חובטים והרשה שתי חבטות בלבד ו-0 ריצות בניצחון 0:9. הוא שני ברוטציה בניצחונות וב-ERA עם 2.48.

נקלט בראדאר: כבר עשרה משחקים ברציפות שהאוריולס לא מצליחים לנצח את יריבי הבית היאנקיז, אז הם שלחו לגבעה את הטירון ג'ייק אריאטה. אריאטה, שנבחר בדראפט 2007 בסיבוב החמישי, אמנם לא זכה לחלקיק הסיקור לו זכה סטיבן שטרסבורג, אך הוא אכן הצליח למשוך יותר אוהדים לקמדן יארד מאשר שני המשחקים הקודמים של הסדרה (27,064), והגיש בהתאם. שישה אינינגים עם ארבע חבטות והולכות, שלוש ריצות ושש פסילות אמנם לא היו מספרים שטרסבורגיים, אבל הם עשו את העבודה: הניצחון 3:4 של הרוקי בבכורה שלו היה, כמובן, גם הראשון בקריירה וקטע את רצף ההפסדים של הציפורים למפציצים מהברונקס.

נפלט לו: ממש בפתיחת המשחק בין טורונטו לרייז ביום חמישי, כדור פאול תועה פגע בלא אחר מאשר דיק ויטאל, פרשן כדורסל המכללות הנודע. כתב הקווים של הרייז מיהר להחליף איתו כמה מילים, ואחרי שהתברר שהכל בסדר, שאל אותו מי לדעתו קבוצה יותר טובה – הרייז של העונה או זו של הוורלד סירייס של 2008. "אני אוהב את הקבוצה הזו יותר", אמר הפרשן בזמן שקרלוס פנייה חבט, "פשוט הייתי רוצה שיהיו יותר פרודוקטיביים בצלחת. אמנם, קרלוס עם שלושה הומרים בשני המשחקים האחרונים, אבל אתה לא יכול לחבוט סביב קו מנדוזה, בייחוד לא בבסיס הראשון....". הוא לא מצליח לסיים את המשפט, ופניה - כאילו שמע אותו מדבר לתוך אוזנו - מעך את הכדור בהומר רביעי בשלושה משחקים. הרייז אמנם יפסידו את המשחק 3:2, אבל פניה המשיך ללהוט בקופסא: בכל אחד משני המשחקים הבאים של טמפה הוא חבט להומר, ובסך הכל רשם שבעה כדורים ארוכים בשמונת המשחקים האחרונים, כשהוא מוביל את הקבוצה בקטגוריה עם 15. זה בכל זאת לא עזר רבות לממוצע שלו – הוא יישאר עם 19.3 אחוזי חבטה בלבד.

המספר הנוסף: עם 15 חבטות במשחק הניצחון 1:10 ביום רביעי בבית על טורונטו, טמפה ביי השוותה שיא עונה בקטגוריה הזו למשחק. שלושת ההומרים של נבארו, זובריסט ופנייה היו חלק אינטגרלי מההישג הזה, וכתוצאה מהיכולת ההתקפית, הרייז העניקו לדייויד פרייס (ארבע חבטות ופסילות + ריצה אחת בשישה אינינגים) את ניצחונו התשיעי העונה – הראשון והיחיד להגיע למספר הזה באמריקן ליג, בהיותו השני במייג'ורס לאובלדו חימנז בקטגוריה. פרייס גם מוביל את האמריקן ליג ב-ERA (2.23).

אבן דרך: שבעה אינינגים ושליש של ארבע חבטות ושתי ריצות בניצחון הפסים 3:4 על יוסטון ביום שישי, הביאו את אנדי פטיט להשיג את ניצחונו ה-200 במדי היאנקיז. רק ווייטי פורד ורד ראפין היו שם, לפני שפטיט הגדיל את מספר חברי המועדון לשלישייה.

ואם באבני דרך עסקינן: אחרי אינינג בודד של עבודה בתשיעי, בו הרשה שתי חבטות וריצת חובה בדרך לשמירה נוספת, קווין גרג מטורונטו רשם את שמירתו ה-100 בקריירה, בניצחון הג'ייז 2:3 על טמפה בחוץ. גרג נמצא שני בליגה בשמירות (יחד עם חואקים סוריה מקנזס ונפטלי פליז מטקסס) עם 15.

הפצצת השבוע: חורחה פוסאדה ביצע משהו שלא נעשה כבר 73 שנים: עם הבסיסים מלאים גם ביום שבת וגם הלילה מול יוסטון, התופס הוותיק של הפסים הטיס את הכדורים החוצה לשני גראנד סלאמים במשך יומיים רצופים. ההומר היה החבטה היחידה שלו במשחק, אך העניק לו, כאמור, ארבע הכנסות ריצה, ממש לפני שנשלף מהמשחק באינינג האחרון עקב רגישות ברגלו.

AL מרכז

מאזן הבית:

מינסוטה – 27-36
דטרויט – 29-33
שיקגו ווייט סוקס – 34-28
קנזס סיטי – 37-27
קליבלנד – 37-25

הטייגרס עדיין רחוקים מהטווינס מרחק שני משחקים וחצי, למרות רצף של שלושה W ושלושה הפסדים של התאומים בארבעה משחקים. הסוקס היו בשוונג השבוע כשניצחו ארבעה ברציפות, אך הלילה הרצף נקטע בהפסד מינימלי 1:0 ליריבה העירונית הקאבס. בקנזס סיטי שומרים בשיניים על מקומם עם שלושה ניצחונות בארבעה משחקים, אך קליבלנד נושפת בעורפם מרחק משחק אחד, לאחר ארבעה ניצחונות לפני ההפסד הלילה לנאטס.

מלצר השבוע: למרות כל החששות שהושמעו העונה בדבר יכולתו (כולל אלו שהחתום מעלה העלה), פרדי גרסיה מעלים אותם. עם היותו המגיש החמישי ברוטציה של הגרביים, גרסיה הוא הפיצ'ר היציב ביותר בצד הדרומי של העיר העונה, ועובדה זו רק קיבלה חיזוק נוסף ביום רביעי. בניצחון 3:15 על דטרויט בבית, גרסיה השיג את ניצחונו השישי והשלישי ברציפות, כשהגיש שבעה אינינגים עם שבע חבטות ושלוש ריצות. היה זה האאוטינג השני ברציפות עם מספרים זהים, ולמרות שהמספרים לא בשמיים (מה גם שהעניק שני הומרים במשחק לנמרים), גרסיה עומד במבחן התוצאה, כשהוא מוביל את הקבוצה בניצחונות. סיכם זאת היטב מאמנו אוזי גיין: "הוא בחור שמראה דרכים אחרות לפסול אנשים. הוא פשוט יוצא החוצה לשם, ומגיש עם הקרביים שלו. הוא לא פוחד מאף אחד".

אבן דרך: לומר שעומאר ויזקל משתבח כמו יין ישן יהיה להמעיט בערכו – ספק אם יין הנשמר זמן כה רב היה אכן נשאר בשיאו כך. כבר 22 שנים שויזקל, ללא ספק אחד השורטסטופים הטובים בהיסטוריית המשחק, מסתובב כילד במייג'ורס, וביום חמישי הוא רשם לעצמו הישג נוסף, כשבתחתית הראשון הטיס את הכדור החוצה להומר ראשון העונה, שהעלה את הסוקס ליתרון 0:1 על הטייגרס בבית. החבטה המוצלחת – ה-2,724 בקריירה - הציבה אותי במקום ה-54 ברשימת כל הזמנים בליגה בחבטות לפני לו גריג הענק, ובשיוויון מוחלט עם חברו לקבוצה לשעבר בקליבלנד, סנדי אלומאר ג'וניור. הגרביים ניצחו 0:3.

לא רואה בעיניים: ברנן בוש לוהט מאז תחילת החודש. עד כה ביוני מציב שחקן השדה השמאלי של דטרויט מספרים יפים של 37.8% חבטה ו-73.3% עוצמה, כשבששת המשחקים האחרונים הוא הכה לשלושה הומרים, חמישה ריביז וחמש ריצות.

AL מערב

מאזן הבית:

טקסס – 28-35
ל.א. איינגלס – 30-36
אוקלנד – 33-32
סיאטל – 39-24

טקסס הפסידו רק במשחק אחד בששת האחרונים, וכך הצליחו לשמור על מרחק מינימלי בצמרת - חצי משחק מהאיינג'לס, שניצחו ארבעה מחמישה ו-13 מ-16 האחרונים. הבועה של אוקלנד מתפוצצת לחלוטין, כאשר הפסידו ארבעה מחמישה ועשרה מ-15 האחרונים. בסיאטל הפתיעו הלילה, כשניצחו אחרי רצף של חמישה הפסדים. היה זה ניצחונם השני בלבד של המארינרס בעשרת האחרונים שלהם.

הפצצת השבוע: הריינג'רס ממשיכים להציג לראווה את מחבטיהם. בניצחון הענק 2:12 ביום רביעי על יריבי הבית סיאטל, הריינג'רס הפגיזו ב-15 חבטות, כאשר מי אם לא ולדימיר גררו מוביל את הדרך עם שלוש מחמש בצלחת ושתי ריצות והכנסות ריצה. מייקל יאנג וג'וש המילטון הכו להומראן, ורשמו הופעה מכובדת של שתיים מארבע מקופסת החובטים, כשיאנג רושם שתי ריצות והכנסות ריצה, והמילטון שלוש הכנסות ריצה. למחרת, הריינג'רס שכפלו את ההישג כמעט אחד לאחד, כשהתוצאה הסופית נסגרה על 3:12, ושוב גררו (שתיים מארבע עם שלוש ריצות ושתי הכנסות), יאנג (שלוש מארבע עם שתי ריצות והומר) והמילטון (שתיים מארבע עם שלוש הכנסות ריצה ושתי ריצות והומר גם) הראו את הדרך. בכלל, המילטון לוהט עד כה החודש, כשהוא חובט ב-40.4% ובעוצמה של 80.9%. בעשרת משחקיו האחרונים יש לו כבר 15 חבטות, שישה הומרים, עשר ריצות ו-17 הכנסות ריצה.

סינקר השבוע: הקללה נמשכת בסיאטל. אילו פליקס הרננדז היה מצפן, נווט בים היה מגיע למלבורן במקום לעגון בריו. האס של המארינרס לא מוצא את עצמו ואת הצפון, כשבתשע ההופעות האחרונות שלו טרם המשחק הלילה הציג לראווה ניצחון אחד בלבד. ברצף הזה, הוא העמיד ממוצע של 6.8 חבטות, 3.2 ריצות ו-0.7 הומרים פר הופעה – פורמה הרחוקה מזו שהביאה אותו לאולסטאר בעונה שעברה. בהפסד 7:1 ביום שלישי לטקסס, הרננדז הגיש שישה אינינגים עם שמונה חבטות ושבע ריצות, תוך כדי נתינת הומר על חשבונו ופסילת חמישה חובטים. הלילה תיקן במעט את הטעם הרע שהוא מותיר, כשנפנף תשעה חובטים, הרשה ארבע חבטות ושתי ריצות ב-8.2 אינינגים בניצחון סיאטל 2:4 על סן דייגו.

NL מזרח

מאזן הבית:

אטלנטה – 27-37
ניו יורק מטס – 28-35
פילדלפיה – 29-32
פלורידה – 32-31
וושינגטון – 33-31

איזה בית צמוד מתגלה לנו במזרח. הפיליז ומחבטיהם הקלוקלים כבר הידרדרו למקום השלישי בבית, עם שני ניצחונות בלבד בשבעת האחרונים, כאשר רק בהפסד אחד השכילו לרשום יותר משלוש ריצות במשחק. במקומם, אטלנטה כבר מתמקמת יפה בצמרת, אחרי שבוע נוסף עם ארבעה ניצחונות בשישה משחקים. המטס לא הרחק מאחוריהם (משחק וחצי פיגור), כשהפסידו פעמיים בלבד ב-11 משחקים. אחרי שהפסידה ארבעה ברציפות, פלורידה התאוששה במעט עם שלושה W בארבעה, והנשיונלס בכלל נראים כאילו פתחו דף חדש עם שטרסבורג (שני ניצחונות בשני משחקים ראשונים), כשניצחו ארבעה משישה משחקים.

הפצצת השבוע: נראה כי הפיליז מתקשים לשמור על פוקוס מנטלי גבוה במהלך העונה, בחשיבה שהפלייאוף בלבד חשוב. כבר תקופה שהם מקרטעים התקפית (פעמיים בלבד רשמו יותר משלוש ריצות ב-15 המשחקים האחרונים טרם המשחק נגד פלורידה), אך הפעם התסריט היה שונה. מול הדגים בבית ביום שלישי, הפיליז דרכו על בסיס הבית עשר פעמים, הכמות הגבוהה מאז ה-17 במאי, וניצחו 8:10. ראול איבנייז היה מורה הדרך עם ארבע מחמש הופעות ושתי הכנסות ריצה, וריאן הווארד היה לא רחוק מאחריו, כשהומר בן שתי ריצות שלו (העשירי שלו העונה) החל את הקאמבק של הפיליז לאורך הערב, כשהוא רושם שתיים מארבע ושני ריביז.

הקרב על הגבעה: בדו-קרב חוזר של המשחק המושלם בסוף החודש שעבר, שוב נפגשו האס של הפיליז רוי האלאדיי עם האס של המארלינז ג'וש ג'ונסון, הפעם בעיר אחוות האחים. על הפתיחה כריס קוילן חבט ממש דרך אמצע הגבעה לסינגל שמנע מהאלאדיי כל סיכוי למשחק מושלם נוסף או אפילו לנו-נו, וזה סימן לפיליז את הבאות. האלאדיי שוב הלך רחוק במשחק עם שמונה אינינגים, שציינו שש חבטות, ריצה בודדת ושמונה פסילות למגיש הסופרסטאר, אך מחבטי פילי נשארו דוממים והוא צבר את הפסדו הרביעי העונה. הטרנד כבר ברור להבחנה – בכל אחד מהפסדיו של האלאדיי, הפיליז לא הצליחו להעלות ללוח יותר משלוש ריצות. לעומתו, ג'וש ג'ונסון לא קפא על שמריו ובהחלט ניצל את אי-הכשירות ההתקפית של המארחים, כשבעצמו הגיש שמונה אינינגים לשלוש חבטות, חמישה K ואפס ריצות. הניצחון 0:2 של הדגים הביא לשדרוג הרקורד של ג'ונסון בפילדלפיה, שכעת עומד על 0:4.

כריש טרי: אלוהים ישמור, מה יש לנשיונאלס בידיים. אחרי כל ההייפ סביב סטיבן שטרסבורג, וושינגטון ואמריקה כולה חיכו לראות במה מדובר, ולא הייתה נפש חיה שלא התרשמה. המגיש בן ה-21 השווה את שיא העונה ל-K במשחק, כשנפנף לדאגאאוט 14 חובטים בשבעה אינינגים, ועל הדרך שמר על עצמו עם ארבע חבטות ו-0 הולכות. שתי הריצות שרשם לחובתו היוו למעשה את הכתם הבודד בבכורה שלו - הוא פשוט תעתע בפיראטים לכל אורך המשחק. רגע אחד הוא שורף אותך עם פאסטבול של 97 מייל לשעה, אחר כך מביא לך סינקר של 96 מייל, גורם לך לגרד בראש עם ברייקינג-בול ב-78 מייל, ואז מעיף אותך לכיבינימאט עם פאסטבול נוסף – הפעם כשהראדאר מסמן לך 103. מאז ימי נולן ריאן, קשה לי באופן אישי להיזכר מתי ראיתי דברים כאלה. הלילה, שטרסבורג רשם את משחקו השני, ואמנם לא הפגיז בפסילות כפי שעשה בבכורה, אבל עדיין ביצע את העבודה נאמנה כשסיים עם שמונה K (שבעה אחרי ארבעה אינינגים) ב-5.1 אינינגים. הפנומן הצעיר העניק רק שתי חבטות וריצה אחת, יחד עם חמש הולכות, בדרך לניצחון שני בשני משחקים, 4:9 על קליבלנד.

נקלט בראדאר: מייק סטנטון פתח ברגל ימין את הקריירה המקצוענית שלו. האאוטפילדר הצעיר, שרבים בפלורידה חיכו להופעת הבכורה שלו כפי שבוושינגטון חיכו לשטרסבורג, רשם שלוש מחמש הופעות עם שני סינגלים ושתי ריצות ופסילה אחת בהפסד לפיליז ביום שלישי.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

NL מרכז

מאזן הבית:

סינסינטי – 28-36
סט. לואיס – 29-34
שיקגו קאבס – 35-28
מילווקי – 37-26
יוסטון – 39-25
פיטסבורג – 40-23

הקארדס מאבדים גובה וכעת נמצאים בפיגור משחק וחצי מהרדס, אחרי ניצחון בודד בשבוע משחקים. הרדס, לעומתם, לא הכי לוהטים, אך שלושה ניצחונות מחמישה משחקים עשו עבורם את העבודה. שיקגו סיימה רצף של שלושה הפסדים הלילה מול הסוקס, מילווקי עם ארבעה ניצחונות בשבעה משחקים, יוסטון הוציאה עצמה מהמרתף חרף רצף של שלושה הפסדים, ואת מקומה תפסו הפיירטס, שהפסידו תשעה מעשרה – שמונה מהם ברציפות.

הפצצת השבוע: ג'וני גומז כבר היה בשוונג לפני המשחק מול הרויאלס ביום שבת: בשלושת המשחקים שקדמו למשחק, גומז כבר רשם ארבע הכנסות ריצה, שני דאבלים וארבע חבטות. מול קיי-סי הוא בכלל שדרג את מספריו, כשהיה שתיים משלוש בצלחת עם שני הומרים עצבניים, שהכניסו שישה רצים ורשמו לו גם שתי ריצות. הוא מוביל את הרדס הראשונים בריביז, עם 47.

תותחים כבדים: צמד מפציצים מתגלה בבירת הבירה: קורי הארט וקייסי מגאהי חוברים יחדיו להוביל את הבאקס ואת הליגה בהתקפה. כבר כמה שבועות שמגאהי טיפס בדממת אלחוט מוחלטת לצמרת הריביז של הליגה, כשה-46 שלו התהדרו שם מעל כולם כמעט עד לאחרונה. עם ממוצע חבטה של 29.7% בחודש שעבר, מגאהי השיג 22 הכנסות ריצה באחוז עלייה לבסיס של 82.4%. החודש הוא התקרר טיפה, כשהוא חובט מעט מתחת לקו מנדוזה (17.1%), אך את מקומו מילא הארט, שהפגיז שישה הומרים בתשעת המשחקים האחרונים של מאי והמשיך מאז, כשהוא רושם ארבעה נוספים עם ממוצע עוצמה של 61%. הוא חמישי בריצות בקבוצה עם 28, ושני רק למגאהי בהכנסות ריצה עם 42.

סינקר השבוע: גם כשיש נקודת אור לציון ביוסטון, מתברר כי הכל אחיזת עיניים. ביום שלישי, בניצחון הכוכבים על קולורדו בחוץ 3:4, ווילטון לופז רשם את ניצחונו השלישי העונה. לופז הוא היחיד ביוסטון ללא הפסד העונה (עם לפחות שלושה ניצחונות), ובמבט ראשון נראה היה כי יש משהו חיובי שמתבשל בבולפן של יוסטון. אבל מבט שני ומעמיק יותר מגלה כי הכל למראית עין: ב-24 אינינגים עד כה העונה, ה-ERA שלו עומד על 4.13, כשבממוצע הוא נותן ראן על כל שני איניגים ושליש. החודש יש לו רק שישה אינינגים תחת חגורתו – וכבר רשם שלוש ריצות חובה יחד עם שמונה חבטות ו-ERA של 4.50.

NL מערב

מאזן הבית:

סן דייגו – 26-37
ל.א. דודג'רס – 27-36
סן פרנסיסקו – 27-35
קולורדו – 30-33
אריזונה – 38-26

הדודג'רס רוצים מאוד את המקום הראשון בבית, אך הפסידו שלושה משחקים ברציפות אחרי רצף של ארבעה ניצחונות. בסן דייגו עדיין נאחזים במקום הראשון במרחק משחק בודד, למרות רקורד לא מחמיא השבוע של 3:3. הענקים ניצחו שלושה, הפסידו שניים ושוב ניצחו שלושה, אך בקצב הזה הם יראו את הפלייאוף רק בטלווויזיה, למרות פיגור עכשווי של משחק וחצי בלבד. קולורדו ניצחה שלושה משחקים ברציפות, והיא ממשיכה לחלום על הוויילד קארד (פיגור שלושה משחקים מ-ל.א.), ואריזונה ניצחה שניים אחרי שהפסידה שניים.

הפצצת השבוע: אריזונה הייתה אחת הסיבות לכך שסט. לואיס מפגרת אחר הרדס בצמרת בית המרכז. הנחשים לקחו שניים משלושה משחקים מהקארדס האורחים, כשאת המשחק האמצעי בסדרה ניצחו באופן משכנע: אדם לארוש רשם צמד כמעט בכל קטגוריה, כשהיה שתיים מארבע בצלחת עם שני דינגרים, שתי ריצות ושתי הכנסות ריצה. אליו הצטרף מארק ריינולדס, שהכה להומר משלו (ה-15 העונה) כשהיה שלוש מארבע עם שתי הכנסות ריצה. השניים היוו את הארסנל ההתקפי עבור דן הארן, שניצח את משחקו השני ברציפות והשלישי מחמש, כשהגיש שש חבטות ושתי ריצות (פסל תשעה חובטים) בשמונה אינינגים בניצחון 2:7.

הקרב על הגבעה: במשחק הראשון של הדאבל-הדר בסיטי פילד ביום חמישי, מאט לאטוס התמקם על התלולית מול האס של המארחים יוהאן סנטנה. בשני המשחקים שקדמו למשחק, סנטנה השלים שתי הופעות נהדרות שהסתכמו ב-15 אינינגים ללא ריצות אך גם ללא ניצחונות, היות שבשני המשחקים הוא זכה באי הכרעה. הקארמה הזו לא השתנתה – מול הפאדרס, סנטנה יעניק שמונה חבטות וארבע ריצות ב-6.2 אינינגים. מנגד, לאטוס המשיך בפורמה הנהדרת שלו: שתי חבטות ושתי ריצות עם שמונה נפנופים בשישה אינינגים ירכיבו את השורה שלו, אותו הכתים הומר אחד. הניצחון 2:4 על המטס היה ניצחונו החמישי בשבעה משחקים (עם הפסד ואי הכרעה באחרים), בהיותו מוביל את הקבוצה בסטרייקאאוטים (64).

מלצר השבוע: עם טים לינסקאם (ניצחון ראשון אחרי שני הפסדים ושתי אי הכרעות) ובארי זיטו (שלושה משחקים ללא הכרעה והפסד בארבעת ההופעות האחרונות לפני הופעת האיכות בשבת) מקרטעים לאחרונה, מאט קיין נשאר המגיש היחיד מבין שלושת הגדולים שנמצא בפורמה. אחרי שב-17 אינינגים הרשה רק חמש חבטות וריצה בודדת בשני ניצחונות, קיין המשיך ביום שלישי מול הרדס מהיכן שהפסיק, עם משחק שלם בו הגיש לשבע חבטות ו-0 ריצות, יחד עם חמש פסילות. אחרי שלושה הפסדים רצופים, קיין הרגיש את הקיצון השני של המשוואה עם שלושה W רצופים (בהם נפנף 19 חובטים), בזמן שהוא מוביל את הענקים ב-ERA (2.11). הלילה מול אוקלנד, הוא הוסיף לרזומה שלו שמונה חבטות וריצה אחת בשבעה אינינגים, בניצחונו הרביעי ברציפות.

חימנז השבוע: אובלדו חימנז מאט קצת את הקצב, אבל עדיין מוביל את הליגה בהפרשי אוקיינוס. מול טורונטו ביום שישי, האס הנהדר של קולורדו לא הראה את הפורמה המוכרת שלו, כשבשישה אינינגים ויתר על שלוש ריצות – מספר אסטרונומי במונחיו ושיא עונה שלילי עבורו – יחד עם חמש חבטות והולכות. הוא פסל "רק" שישה חובטים והעניק גם הומר, אך בכל זאת זה הספיק לניצחונו ה-12 והשישי ברציפות, כשהרוקיז גברו על הרייז 3:5. ה-ERA של חימנז "התנפח" ל-1.16, והוא עדיין בחוד החנית במייג'ורס בניצחונות וב-ERA.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully