וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר לחיפה: הפגישה בנוגע לורד תידחה

קורנפיין הודיע כי יעשה מאמצים להשאירו, שחר לוחץ עליו להיפגש בכל זאת. קינן ביקש מסוכניו לרדת מאופציית קפריסין

בית"ר ירושלים הודיעה הבוקר להנהלת מכבי חיפה כי הפגישה בנוגע לעידן ורד תידחה בינתיים, וזאת בשל ניסיון להשאיר אותו בקבוצה. בחיפה קיבלו את ההודעה באכזבה מסויימת משום שהנשיא יענקל'ה שחר מעוניין בשחקן מאוד. בשעות האחרונות מופעלים לחצים מצד שחר, שנחת אמש בישראל, להיפגש ולסגור את העסקה. כפי שפורסם אתמול, בין שחר לקורנפיין יש הסכמה בעל פה, כי חיפה תשלם תמורת השחקן 1.2 מיליון דולר, או סכום נמוך יותר תמורת שחקנים כמו שי מימון, ישראל זגורי ואולי גם תומר חמד, שמתאמן בינתיים בחיפה ומחפש לצבור דקות משחק בעונה הבאה.

קורנפיין מסר בתגובה: "בינתיים אין שום פגישה. שיהיה משהו רשמי נודיע". גורם המתווך בעסקה אישר: "קורנפיין מנסה להשאיר את השחקן, אבל אם זה לא יסתדר כלכלית הוא יעבור לחיפה". גורם בחיפה אמר הבוקר: "יש כאן רצון גדול מאוד להחתים את ורד. לא נשארו הרבה שחקנים כאלה בשוק, נילחם כדי להביא אותו". בבית"ר, אגב, החלו בשעות האחרונות לחצים מצד אוהדים שלא לשחרר את ורד.

הבלם דקל קינן הודיע לסוכניו, האחים גלעד ורונן קצב, כי הוא מעדיף הצעה מליגה אטרקטיבית יותר על פני הצעה כספית מפתה מאומוניה ניקוסיה. בימים האחרונים בודקים השניים אפשרות לשדכו לליגה האנגלית או הספרדית, אך עדיין אין הצעה קונקרטית. גלעד קצב אמר היום בנושא: "ההחלטה הסופית תהיה של השחקן".

כפי שפורסם ביום שישי, הסקאוט אלון חרזי צפוי לצפות בטורניר הגביע הבלטי בהשתתפות נבחרות ליטא, לטביה ואסטוניה. בלי קשר, בטורניר יצפה גם איש קשר ישראלי של חיפה בלטביה. הטורניר ייפתח ביום שישי הקרוב ושני השחקנים שהוזכרו כמועמדים לחיפה, הקשר אנדרס פרפלוטקינס (25) והחלוץ ארתור קרשאוסקס (18), אמורים ליטול בו חלק. האחרון נחשב לטאלנט גדול בארצו ומעבר להתמודדות על מלכות השערים של הליגה הלטבית הוא משחק בגיל צעיר בנבחרת ארצו.

הבלם ז'ורז'ה טשיירה שהתבקש על ידי אלישע לוי להישאר בקבוצה, עדיין מחכה להתפתחויות בגזרה שלו. היום אמורים השוויצרים ליצור קשר עם סוכנו דדה חדד ולהודיע לו האם הם מגדילים את ההצעה ל-1.2 מיליון יורו עבור השחקן. אם זה יקרה, שחר צפוי לשחררו. הבלם שי מימון שמבוקש בהפועל באר שבע עשוי לעזוב בימים הקרובים אם אלישע לוי לא ישתכנע להעניק לו את חולצת ההרכב הראשון.

במכבי חיפה הודיעו אמש כי יהיו מוכנים לשחרר את הקשר אייל גולסה תמורת 4 מליון יורו, סכום שיא שלא נראה שגם קבוצה אירופאית גדולה יחסית תהיה מעוניינת לשלם אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully