וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונדיאל - מספרי היום השישי

לירן שבתאי

14.6.2010 / 20:45

מדי יום, לירן שבתאי יכין אתכם למשחקי גביע העולם עם המספרים שמאחורי המפגשים. והפעם, על ההיסטוריה של ספרד

הונדורס - צ'ילה

ספרד - שוויץ

דרום אפריקה - אורוגוואי

1 - רק אלופת אירופה אחת הגיע למונדיאל וזכתה גם בתואר אלופת העולם. הייתה זו מערב גרמניה באדמתה ב-1974. פעם אחרונה שה'רוחה' הגיעה בתור אלופת אירופה היא הפסידה במשחק הראשון ועפה עוד בשלב הבתים בדרך לתדמית הלוזרית, אותה היא יכולה למחוק הפעם.

30 – נקודות היו לספרד במוקדמות המונדיאל. מאזן מושלם לנבחרת שעל הנייר קרובה לשלמות. הנבחרת של דל בוסקה היא הראשונה שמנצחת 10 מתוך 10 משחקים במוקדמות.

17 – משחקי מונדיאל עברו על אורוגוואי בארבעת העשורים האחרונים עם ניצחון אחד, רק במונדיאל 1990 מול דרום קוריאה. מאז שני הניצחונות במקסיקו '70, הזוכה הראשונה אי פעם בגביע העולם צועדת אחורה. לאור המוקדמות, סימנו את הסלסטה כסוס שחור. מול דרום אפריקה, במונדיאל ה-11 שלה, אורוגוואי חייבת לזנוח את האנטי כדורגל מול צרפת, ולהיראות כמו אחת שהניפה גביע פעם. ולו בשביל הכבוד.

21 – משחקים ניהל קרלוס אלברטו פריירה במונדיאלים והוא המאמן המנוסה ביותר מבין המאמנים בדרום אפריקה ושני להולמט שן. לאחר תיקו משקף מול מקסיקו, פריירה והבפאנה בפאנה שלו יכולים לצעוד לשלב הבא במידה וינצחו את אורוגוואי. הכל פתוח בבית א'.

10 – שערים כבש החלוץ הצ'יליאני הומברטו סואזו במוקדמות המונדיאל, מלך השערים בצוותא עם גקאס היווני, אלא שלצערו של ביילסה, החלוץ שלו נפצע. מול הונדורס לצ'ילה לא אמורה להיות בעיה, השאלה מי יכבוש מול שוויץ וספרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully