וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א הגישה ערעור על עונש הרדיוס

האלופה מקווה כי בית הדין יבטל גם את המשחק ללא קהל בדרבי. הקבוצה שבה להתאמן, סמיליאניץ' ופילהאבר מועמדים

הפועל תל אביב הגישה היום (ראשון) ערעור על החלטת בית הדין מלפני כשבועיים, שקבעה כי לאור התפרעות אוהדיה במשחק הדרבי האחרון תארח הפועל את משחק הבית הרשמי הראשון כשמשחק כרדיוס וכמו כן תארח את הדרבי מול מכבי תל אביב ללא קהל. כבר לאחר החלטת בית הדין בהפועל הביעו כעס רב על הפסיקה החמורה בנוגע לדרבי והיום כאמור הגישו ערעור על כך. אצל האדומים מקווים כי בית הדין ישנה את חומרת הענישה בשל חשיבתו של המשחק לליגה הישראלית.

בתוך כך, הפועל חזרה היום לאימונים לאחר פגרת הקיץ. האימון הערב היה למעשה הפתיחה הלא רשמית של אימוני הקבוצה בהדר יוסף ואת אימון הבכורה הרשמי תעשה הפועל בעוד יומיים במתחם חודרוב כשחלק משחקני הסגל החתומים אמורים להתייצב, למעט וינסנט אניימה שנמצא במונדיאל עם נבחרתו וגילי ורמוט, איתי שכטר ואביחי ידין שקיבלו ארכה לחופשה בגלל מסע הנבחרת לדרום אמריקה. בהפועל מתכוונים להציג את שני שחקני הרכש החדשים: ביוואן פרנסמן שחתם בשבוע שעבר על חוזהו ויוסי שבחון שאמור להצטרף לקבוצה באופן רשמי עד יום שלישי, לאחר שכבר סיכם את תנאיו במועדון.

מעבר לכך, בהפועל עדיין עובדים מסביב לשעון על מנת לחזק את הסגל לעונה הבאה. על פי דיווחים בספרד הפועל פנתה לאספניול הספרדית בבקשה לרכוש את מילאן 'לולה' סמיליאניץ', 23, קשר סגל נבחרת סרביה. נכון לרגע זה, הוא המועמד המועדף על גוטמן לחזק את קישור הקבוצה, אך עלותו הגבוהה מנעה מהפועל לעת עתה לצרפו, למרות שאצל האדומים מקווים כי אספניול הנמצאת בקשיים כלכליים בסופו של דבר תוריד את דרישותיה אם לקשר לא יהיו הצעות נוספות.

עוד שם שהוצע להפועל הוא הקשר היהודי/אמריקאי בני פילהאבר, שחקן נבחרת ארצות הברית במונדיאל המשחק במדי קבוצת ארהוס הדנית, אך גם כאן קיימת דרישה של מיליון יורו על כרטיס השחקן שלו ועוד מיליון יורו שכר לעונה, ולכן לא נראה כי בהפועל יכולים לעמוד בדרישותיו. בימים הקרובים ינסו בהפועל להפעיל עוד לחצים על בן סהר על מנת שיצטרף לקבוצה וגם הנהלת הפועל אמורה לפנות ללאריסה היוונית במטרה להיכנס למשא ומתן על השאלתו של סלים טועמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully