וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הסכימה לשלם 1.2 מיליון דולר על ורד

13.6.2010 / 17:43

המכשול כעת: קורנפיין. קבוצות מרוסיה פנו רשמית לארבייטמן. דבאלישווילי יבקש עוד חופש. גולסה יעבור טירונות מרוכזת

מכבי חיפה הסכימה לשלם 1.2 מיליון דולר על עידן ורד, ולפי גורמים בבית"ר ירושלים המכשולים האחרונים בנוגע לדמי ההעברה הוסרו. הבעלים של מכבי חיפה, יעקב שחר, יחזור מחר (שני) ותיערך פגישה שמטרתה היא לשכנע את המנכ"ל יצחק קורנפיין לשחרר את השחקן. בחיפה טוענים כי שחר מאוד רוצה להחתים את ורד ("הוא השחקן הישראלי הכי מבוקש על ידו", אמר גורם במועדון).

"חיפה הסכימה לשלם את מה שרצינו, כעת נותר רק לשחרר את השחקן, אבל אנחנו צריכים זמן כדי להחליט", אמר גורם בבית"ר ירושלים שהבהיר: "ורד הוא מבחינתנו נשק יום הדין. נשחרר אותו רק אם נצטרך. יש לא מעט לחץ מהאוהדים. אם הוא ישוחרר, הוא יהיה במכבי חיפה". כפי שפורסם בוואלה! ספורט, העברת שחקן בכיר מבית"ר תגרור גם העברת שחקנים מהכרמל לבירה. ישראל זגורי ושי מימון מעניינים מאוד את בית"ר, כשגם תומר חמד נמצא בתמונה. ייתכן ושמו של הבלם תומר בן יוסף יעלה בפגישה, אבל זה יקרה רק אם הוא לא יסגור עד מחר במכבי תל אביב.

בתקשורת הקפריסאית נכתב כי אומוניה ניקוסיה אכן מציעה לדקל קינן חצי מיליון יורו לשלוש שנים, אבל הוא עדיין מעדיף את הליגה הרוסית, הבכירה יותר. בתקשורת הרוסית ממשיכים לדווח על רוסטוב ודינמו מוסקבה כמועמדות עיקריות לקלוט אותו. לגבי החלוץ שלומי ארבייטמן, מתברר כי לאחרונה שוחח סוכנו דודו דהאן עם שתי קבוצות מהליגה הרוסית, טום טומסק ואמקאר פרם. סוכנו של החלוץ, דודו דהאן, אישר היום: "יש דיבורים עם הרוסים, אבל אנחנו מעדיפים את מערב אירופה. עד שלא יהיה משהו סגור, לא נתבטא עוד בעניין".

אייל גולסה שהתגייס היום, קיבל הודעה כי הוא יגויס לטירונות מרוכזת בעוד יותר מחודש. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, צה"ל תכנן לגייס את השחקן מלכתחילה בטירונות כזו בחודש יולי. יש לציין כי אין מדובר באירוע חריג, משום שגיוסים של ספורטאים מצטיינים נדחים מעת לעת. "כמו כל אזרח, אני מגיע על מנת לשרת בצה"ל וזו גאווה", אמר גולסה הבוקר לפני שפשט את המדים האזרחיים ונשאר בירוק. "אולי אחרי הצבא אצא לאירופה, אך בינתיים אין לי לאן למהר. אם תגיע הצעה טובה? אני מקווה שצה"ל יקל עליי ושאוכל לצאת. הדברים לא תלויים בי".

תאריך גיוסו של השחקן נקבע לתחילת חודש אוגוסט. סוכנו של השחקן, דדה חדד, מסר בתגובה: "הצבא החליט כך, אין שום סיבה מיוחדת לדחייה". במכבי חיפה היו אף יותר נחרצים וקבעו: "גיוסו של השחקן נדחה משום שהוא אמור להתגייס לטירונות של ספורטאים מצטיינים, אין שום שחר לפרסומים כאילו הוא חותם מחר בגרמניה".

ביום רביעי יצטרפו שאר שחקני הנבחרת לאימון הקבוצה. החלוץ ולדימיר דבאלישווילי עשוי לבקש להאריך לו את החופשה ולא לחזור ביום שלישי הקרוב, כפי שסוכם. השחקן שוהה כעת בביתו בגיאורגיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully