וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבלגיה מעוניינים לבחון את פרדה. השאלה: המחיר

13.6.2010 / 14:05

ההערכה: עד תום מועד ההעברות הקשר אמור לצאת למבחנים. בקבוצה אישרו: רוצים את השוער הברזילאי וולפטו, אך אין סיכום

קשר מכבי פתח תקוה, דני פרדה, עשוי לצאת בסופו של דבר למבחנים בליגה הבלגית. הבוקר (ראשון) התברר כי סוכנו של השחקן, דודו דהאן, אמור להוציא את פרדה בקרוב מאוד למבחנים באחת הקבוצות הגדולות בבלגיה (שרלרואה הביעה עניין, סטאנדרד ליאז' וגנט נמצאות בתמונה) לאחר שקיבל מספר פניות מקבוצות המעוניינות לבחון את הקשר. דהאן אישר לוואלה! ספורט כי יש התעניינות לגבי השחקן, אך נראה כי הדבר תלוי בעיקר במחיר שתדרוש מכבי פתח תקוה עליו משום שהוא מחזיק בחוזה לעונות הקרובות.

בהמשך לפרסום ביום שישי, בקבוצה אישרו את מועמדותו של השוער הברזילאי רוברטו וולפטו (31, 1.93) המשחק בקבוצת אמריקה (ריו דה ז'ניירו) מהליגה השניה בברזיל. "הוא המועמד המוביל, אבל יש עוד כמה שוערים טובים שאנחנו רוצים לראות", אמר הבוקר גורם בקבוצה.

בינתיים, פוחתים הסיכויים שהקשר סולי צמח יגיע לקבוצה בגלל התנגדות של מספר אנשים בקבוצה, אך אוהדי הקבוצה עשויים להתערב בעניין במטרה שהמועדון ישנה את החלטתו לגביו. בין הצדדים קיימים משקעי עבר מאז התקופה בה אימן רוני לוי את הקבוצה.

גיא צרפתי, שקרוב לסיכום על המשך דרכו בהפועל פתח תקוה, לא ישחק בקבוצה בעונה הבאה. אם הוא יעזוב את היריבה העירונית, הסיכויים שיעזוב להפועל חיפה גבוהים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully