וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי ארבייטמן הוצע לקבוצות בליגה הרוסית

13.6.2010 / 0:42

סוכנו מחזיק בהצעה מבלגיה, במכבי חיפה מעדיפים למכור אותו העונה. קינן מעדיף את רוסיה. בחיפה אישרו: גלפרין ייבחן

בלם מכבי חיפה, דקל קינן, ינסה לסגור עוד השבוע בליגה הרוסית. כפי שפורסם בתקשורת הרוסית, רוסטוב, דינמו מוסקבה ועוד שתי קבוצות אחרות מעוניינות בשחקן, כשמקורביו של השחקן טוענים שגם אלניה ולאדיקווקז הרוסית מעוניינת בו. קינן מעדיף לסגור בליגה הרוסית ולא בליגה הקפריסאית, בטענה שלא מדובר בקפיצת מדרגה עבורו. אם יעבור לקפריסין, זה יקרה רק מתוך שיקול כלכלי.

כמו כן, מתברר כי לאחרונה גם החלוץ שלומי ארבייטמן הוצע למספר קבוצות בליגה הרוסית, בניהם טום טומסק ופרם אמקאר. לארבייטמן יש מספר הצעות מהליגה הבלגית אותן הוא בוחן. את ארבייטמן מייצג סוכן השחקנים דודו דהאן, שייפגש בקרוב עם יעקב שחר גם בנוגע לבירם כיאל שנחוש לעזוב. אם קינן יעזוב, חיפה תאיץ את המגעים עם תומר בן יוסף, ששחר שוחח עם סוכן השחקנים רונן קצב לגביו.

במכבי חיפה אישרו אתמול את הפרסום בוואלה! ספורט, לפיו הקשר ארקדי גלפרין בן ה-18 ייבחן בקבוצה. "מכבי תל אביב ניסתה להחתימו בעבר, היו לו הצעות מפריס סן ז'רמן ועוד קבוצות בליגה הצרפתית, אבל אולי הוא יהיה שחקן של מכבי חיפה", סיפר אתמול מקורב לשחקן בטרם הודיעה חיפה על הגעתו.

בחיפה מעוניינים לסכם במהלך הימים הקרובים את מעברו של עידן ורד. כפי שהתבטא אביו בעבר, השחקן יעבור רק למכבי חיפה אם יעזוב את הבירה. כזכור, לפני שהמריא לחופשה שוחח איתמר צ'יזיק עם אביו של השחקן. יש לציין כי הצדדים לא דנו בנושא הכספי משום שורד מרוויח שכר חייל, מה שיקל על מעברו.

אייל גולסה שהתבשר עוד בחודש שעבר כי גיוסו לא יידחה ילבש מחר את המדים הירוקים של צה"ל, מה שאומר שהוא יהיה שחקן מכבי חיפה גם בעונה הבאה. החשש של אנשי מכבי חיפה נובע מהעובדה שההכנות של גולסה לקראת משחקי הליגה האירופית ייפגעו, אבל בקבוצה כבר יצרו קשר עם צה"ל, שאמור להקל על הקשר גם בשיבוצו הפנימי בצה"ל משום שמדובר בספורטאי מצטיין שמשחק בנבחרת.

בחיפה ימשיכו לעקוב אחר שני שחקני סקונטו ריגה, הקשר אנדרס פרפלוטקינס (25), שהיה מועמד למכבי חיפה בחודש ינואר ומשחק בנבחרת לטביה, והחלוץ ארתור קרשאוסקס (18) שכבש העונה שמונה שערים בתשעה משחקים וכבר משחק בנבחרת הבוגרת. נבחרת לטביה תשתתף בסוף השבוע הבא בטורניר הגביע הבלטי בהשתתפות נבחרות אסטוניה וליטא ובמשחק הזה יהיו נציגים ישראליים, שאחד מהם ככל הנראה מטעם המועדון.
ביום רביעי יצטרפו שחקני הנבחרת לאימוני הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully