וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ויטוריה עלתה ל-0:2 מדהים בסדרת הגמר

12.6.2010 / 20:50

הבאסקים הציגו אופי גדול, ניצחו 69:70 דרמטי בברצלונה וינסו להשלים סנסציה גדולה באולמם הביתי. 6 נקודות לליאור אליהו

ספורט 2

לאחר שהדהימה במשחק הראשון וניצחו 58:63 את ברצלונה במשחק מספר 1 של גמר הפלייאוף הספרדי, פגשה הערב (שבת) קאחה ויטוריה את יריבתה למשחק השני, גם הוא באולמם הביתי של הקטלאנים. ומה נגיד ומה נאמר? המומנטום, כך זה נדמה, פשוט דבוק לבאסקים של דושקו איבנוביץ', שהשיגו הערב 69:70 מדהים על אלופת אירופה. סדרת הגמר עומדת כעת על 0:2 בלתי צפוי לויטוריה, שתשוב לביתה בנסיון לסגור עניין.

בארסה נטלה את ההובלה כבר בדקות הראשונות, הרבה בזכות טרנס מוריס ופיט מייקל, אך לא הצליחה לפתוח פער גדול יותר מ-6 הפרש, ולחדרי ההלבשה ירדה אלופת אירופה המכהנת ביתרון 30:36. הדקות הבאות המשיכו באותה מגמה, של כדורסל הגנתי וקצב איטי, ובעוד שיאקה לאקוביץ' העלה את בארסה ל-45:53, הבאסקים לא ויתרו, ונקודות של סן אמטריו צימקו את הפער ל-55:53 בלבד.

בשלב הזה החל סן אמטריו ללהוט, ועם מספר נקודות רצופות העניק לבאסקים את יתרונם הראשון במשחק, 61:62, שלוש וחצי דקות לסיום, כאשר שלשה אדירה של מרסליניו הוארטס הגדילה את הפער ל-4. משם ברצלונה המנוסה פשוט לא הצליחה לחזור: פעם זו היתה החטאה של רוביו, פעם איבוד של נבארו, אלא ששלוש שניות לסיום, סדרת החלטות בלתי ברורות של השופטים אפשרו למארחת לצמק ל-70:69, 1.6 שניות לסיום. השלמת הקאמבק? לא, לא ממש. הוצאת החוץ מצאה דווקא את הידיים המאושרות של פאו ריבאס, ו-ויטוריה עולה ל-0:2 נפלא בסדרת הגמר.

פרננדו סן אמטריו סגר ערב נפלא מבחינתו עם 19 נקודות באחוזים מצוינים, בעוד מרסליניו הוארטס הוסיף 13 וברד אולסון 10. ליאור אליהו שיחק 13 דקות וקלע 6 נקודות. מנגד, 18 של פיט מייקל ו-12 של מוריס לא הושיעו את הבאסקים, שסבלו מערב נורא של נבארו ובאזילה (6 נקודות משותפות).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully