וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשר וחלוץ סקונטו ריגה מועמדים למכבי חיפה

11.6.2010 / 12:17

אנדרס פרפלוטקינס (25) וארתור קרשאוסקס (18) הוצעו לסגנית האלופה. הקשר הרוסי ארקדי גלפרין (18) אמור להגיע למבחנים

מכבי חיפה עוקבת אחר מספר שחקנים של קבוצת סקונטו ריגה הלטבית, ובקרוב מאוד עשוי הסקאוט אלון חרזי לצאת ללטביה על מנת לבחון את שניים משחקניה שהוצעו לאחרונה למועדון.

הראשון הוא הקשר אנדרס פרפלוטקינס (25), שהיה מועמד למכבי חיפה בחודש ינואר ומשחק בנבחרת לטביה, והשני הוא החלוץ ארתור קרשאוסקס (18), שכבש העונה שמונה שערים בתשעה משחקים וכבר משחק בנבחרת הבוגרת. גורם הבקיא בנושא אמר: "ישנה התעניינות במספר שחקנים של סקונטו, עדיין אי אפשר לומר במה מדובר".

נבחרת לטביה תשתתף בסוף השבוע הבא בטורניר הגביע הבלטי בהשתתפות נבחרות אסטוניה וליטא. בסקונטו אישרו לוואלה! ספורט כי "יש התעניינות במספר שחקנים שלנו על ידי נציגים מישראל שעשויים להגיע לטורניר הקרוב". אלכסנדר סטארקוב, מאמן ריגה, הוא אגב מאמן הנבחרת הלאומית של לטביה.

ארקדי גלפרין, חלוץ/קשר יהודי בן 18 מרוסיה, אמור להגיע בתחילת השבוע הבא למבחנים בארץ.

דיווח ברוסיה: דינמו מוסקבה ורוסטוב מעוניינות בקינן

התקשורת הרוסית מאשרת את הידיעה שפורסמה בתחילת השבוע לפיה מקורביו של הבלם דקל קינן טוענים כי השחקן יסגור בקרוב מאוד בליגה הרוסית. על פי שני כלי תקשורת גדולים ברוסיה, שאחד מהם הוא האתר "ספורט אקספרס", בלם מכבי חיפה והנבחרת מועמד לשחק בדינמו מוסקבה או רוסטוב הרוסיות. הבוקר התברר כי גם אלניה ולאדיקווקז מנהלת משא ומתן עם הבלם. על פי דיווחים אחרים, ספרטק וצסק"א מוסקבה מתעניינות בשחקן, אבל האפשרות שיעבור לאחרונה נראים קלושים.

"כפי שאמרנו בתחילת השבוע, ההצעה הטובה ביותר על קינן היא מרוסיה", אמר מקורב לשחקן. סוכן שחקנים שנמצא בקשר עם האחים רונן וגלעד קצב, המייצגים את השחקן, בודק בימים האחרונים את כל האופציות.

הקשר בירם כיאל מחזיק בהצעה מהליגה הבלגית, אבל סוכנו דודו דהאן מעוניין שיעבור לליגה בכירה יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully