וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונש כבד ל-USC: הושעתה לשנתיים ממשחקי הבול

11.6.2010 / 10:50

האוניברסיטה המפוארת תיענש על הטבות לרג'י בוש כששיחק אצלה, ויילקחו ממנה 30 מילגות. בוש: "חבל לי שזה קרה"

ליין קיפין, מאמנה החדש של USC, קיבל בירושה קבוצה עם היסטוריה מפוארת, אבל גם מכת פתיחה לא קלה בכלל. הנהלת ה-NCAA הטילה אתמול (חמישי) עונש כבד על האוניברסיטה - השעיה לשנתיים ממשחקי הבול, אבדן 30 מילגות במשך שלוש שנים ואיפוס כל תוצאותיה מ-2004. זאת, בשל הטבות מנוגדות לחוקי הליגה לרג'י בוש, כוכב העבר של הקבוצה שהיום משחק בניו אורלינס סיינטס.

הפרשייה נחקרה במשך ארבע שנים, וכללה גם את או ג'יי מאיו, שחקן הכדורסל שבילה במכללה עונה אחת בטרם עבר ל-NBA. שאלה משמעותית לא פחות כעת היא האם הליגה תפשיט מ-USC גם את תואר האליפות של 2004, בו זכתה בתחילת 2005 לאחר ניצחון בגמר על אוקלהומה. אם זה אכן יקרה, בספרי ההיסטוריה יירשם כי לא הייתה אלופה בעונה זו.

על פי החשד שעלה בחקירה, בוש קיבל הטבות כמו דירה להורים, החליפה שאותה לבש לאחר הזכייה בתואר ההייזמן ועוד מתנות. "יש לי המון אהבה וסנטימנטים לקבוצה", אמר השחקן בתגובה, "וחבל לי שזה קרה. אני מאוכזב מההחלטה, אבל אמשיך לשתף פעולה עם הליגה ועם המכללה".

מאמן USC עד לעונה החולפת פיט קרול היה חריף יותר: "זהו הלם ואכזבה. האג'נדה שהובילה את ה-NCAA גררה אותם להסתכל הרבה מעבר לעובדות שהיו להם בחקירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully