וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונדיאל: מספרי היום הרביעי

לירן שבתאי

14.6.2010 / 8:40

מדי יום, לירן שבתאי יכין אתכם למשחקי גביע העולם עם המספרים שמאחורי המפגשים. והפעם, מי יגן על הולנד?

הולנד - דנמרק

יפן - קמרון

איטליה - פרגוואי

7 - פעמים אלופת העולם פתחה את הטורניר מבלי לנצח. באנלוגיה לנבחרות הגדולות, בלי כוכבים גדולים ואגדות עבר, אלופת העולם הנוכחית מצטיירת כמשמימה למדי. מול פרגוואי זה בכלל לא טיול.

2 – רק מאמן אחד זכה בשתי אליפויות עולם. היה זה ויטוריו פוצו האיטלקי, שעשה זאת ב-1934 ו-1938. אלכס פרגוסון לא התבייש להודות שלמד הרבה ממרצ'לו ליפי. העונה הזו הוכיחה שבעזרת טקטיקה אובססיבית אפשר לזכות בתארים. אל תמהרו להספיד את האיש עם הסיגר.

6 – זה יהיה המונדיאל השישי של קמרון, יותר מכל נבחרת אחרת מאפריקה. במונדיאל הראשון ביבשת של 'מלכת אפריקה', קמרון לצד חוף השנהב מועמדת לעבור את רף רבע הגמר. מכל המאמנים האפריקאיות, אולי המוכשר ביותר הוא פול לה גואן. איתו קמרון יכולה לשחזר את גדול הישגיה.

10 – שנים מאמן מרטין אולסן את דנמרק, יותר מכל מאמן מ-32 הנבחרות בטורניר. 'כנופיית אולסן' משחקת בקשיחות ואגרסיביות כיאה לנבחרת סקנדינבית. אולסן הוא גם היחיד בהיסטוריה שרשם 100 הופעות ברזומה הנבחרת הן בתור שחקן והן בתור מאמן. התחרות שלו תהיה לא גואן וקמרון. הולנד זה בונוס.

213 - הופעות לפיליפ קוקו ופרנק דה בור במדי נבחרת הולנד, שני שיאני ההופעות מבין שחקני השדה בנבחרת האורנג'. השניים משמשים כעוזריו של מאמן הנבחרת ברט ואן מרוויק. התפקיד של שחקני הנשמה במיל' אקוטי להתקדמות הנבחרת, שכן הם מכירים את הגינונים ההולנדים בחדר ההלבשה על כל בוריים וכפי שעשו זאת במגרש, גם מחוצה לו הם יצטרכו להגן על המולדת מחיכוכים פוטנציאלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully