וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונדיאל - מספרי היום השלישי

לירן שבתאי

10.6.2010 / 17:41

מדי יום, לירן שבתאי יכין אתכם למשחקי גביע העולם עם המספרים שמאחורי המפגשים. והפעם, על ההגנה של גרמניה

אלג'יריה - סלובניה

סרביה - גאנה

גרמניה - אוסטרליה

22 – פעמים הגיעו נבחרות ערביות למונדיאל. לאחר משחקי המלחמה מול מצרים האיכותית יותר, "שועלי המדבר" כפי שהם מכונים, איבדו אמונים במפקדם רבאח סעדאן. במידה ונבחרת כמו אלג'יריה אינה מגובשת טוטאלית, גם מול סלובניה יהיה לה קשה מאוד.

2 – שחקנים מכל הסגל הסרבי משחקים בליגה המקומית, דרגאן מרג'ה ורדוסאב פטרוביץ'. בשנים האחרונות, סרביה הפכה לפס הייצור של כוכבים בפוטנציה דוגמת זוראן טושיץ', מילוש קראסיץ' הנהדר ואלכסנדר קולארוב, אשר מתווספים לכוכבי ההווה ברניסלב איבנוביץ', נמניה וידיץ' ודיאן סטנקוביץ'. הגלריה מסרביה תצוד את עיני המבקרים במוזיאון הכדורגל, כשהיא מסומנת כסוס השחור.

24.1 – ממוצע הגילאים של נבחרת גאנה, הצעירה בטורניר. ולא בכדי, רק לפני פחות משנה זכתה נבחרת גאנה הצעירה באליפות העולם. למרות כל הכישרונות העורבים כמו חיות טרף לסקאוטים שיפוזרו בדרום אפריקה, לגאנה אין שחקן המתקרב לרמות של מיקאל אסיין הפצוע. על אף שבאליפות אפריקה האחרונה ה'כוכבים השחורים' הגיעו לגמר בלעדיו, המונדיאל זה סיפור אחר לגמרי.

92 – משחקים לנבחרת הגרמנית במונדיאלים. במשחק ה-93 מול אוסטרליה, גרמניה תה]וך לשיאנית ההופעות במשחקי מונדיאל לפחות עד שברזיל תשתווה ביום שלישי. לב, שותפו של קלינסמן מ-2006 ממשיך את הקו האטרקטיבי. לא זכור טורניר שבו הנבחרת הגרמנית מעניינית ומסקרנת לא פחות מברזיל.

112 – שערים ספגה גרמניה במונדיאלים, יותר מכל נבחרת אחרת. מהטורניר הקודם, כלה ביורו האחרון ועד עכשיו, גרמניה מציגה כדורגל אנטי גרמני בעליל בזכות אדריכל ההתקפה, יואכים לב. אך כדי להתקדם צריך הגנה מברזל ולכן פיליפ לאהם, ג'רום בואטנג וארנה פרידריך חייבים להיות במיטבם. השאלה האם גם בשיאם השלושה יכולים להציג הגנה בלתי חדירה? מול אוסטרליה נקבל פתרון ראשון לחידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully