וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונדיאל: מספרי היום השני

לירן שבתאי

12.6.2010 / 9:09

מדי יום, לירן שבתאי יכין אתכם למשחקי גביע העולם עם המספרים שמאחורי המפגשים. והפעם, בסימן נבחרת ארה"ב

דרום קוריאה - יוון

ארגנטינה - ניגריה

אנגליה - ארצות הברית

30 – המשחק מול ניגריה יהיה ה-30 של דייגו מראדונה כמאמן ארגנטינה, ויותר מרגש, הראשון של מראדונה במונדיאל. לאחר טבילת האש השורפת במוקדמות, מגיע המאני טיים. כמו ישו, גם אותו יכולים לצלוב בסוף.

70 - שערים כבש ווין רוני מאז התקרית עם חברו כריסטיאנו רונאלדו במונדיאל בגרמניה לפני ארבע שנים. התהליך שרוני עבר הוא הוכחה למחזוריות של הכדורגל סביב המונדיאל. את הכעס והתשוקה הוא תיעל מהתפל לעיקר – שערים. רוני חייב להמשיך בדרך שלו שהפכה אותו לחלוץ חוד מגוון. מול ארצות הברית מתחיל המרדף לגביע העולם.

1950 – המונדיאל בברזיל סיפק תסריט הוליוודי, המשח שנחשב להפתעה הגדולה בהיסטוריה של הכדורגל. ארצות הברית החובבנית ניצחה 0:1 את אנגליה היהירה במה שהפך לסרט "משחק חייהם". 60 שנה אחרי ורק בגביע הקונפדרציות האחרון ארצות הברית התחילה לעשות את הצעד מ"סוקר" ל "פוטבול". לדעת רבים הנבחרת אמריקאית מצטיירת כסוס השחור. לנדון דונובן, קלינט דמפסי וחבריהם ירצו לתת את משחק חייהם מול אנגליה. יש להם רק מה להרוויח.

8 – שחקנים אמריקאים משחקים בפרמיירליג. יותר מכל ליגה ששולחת נציגים לנבחרות לא שלה. קלינט דמפסי, לנדון דונובן וטים האוורד הם הנציגים המובילים שינסו לחבל לקולגות.

10 – שערים כבש היווני תאופניס גקאס במוקדמות המונדיאל, שהפכו אותו למלך השערים של המוקדמות. בנבחרת המעבר של אוטו רהאגל יש כישרונות בודדים כמו סוטיריס ניניס הצעיר לצד מבוגרים שאבד עליהם הקלח. במשחק הראשון מול דרום קוריאה, גקאס ירצה להמשיך את הפורמה מהמוקדמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully