וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונדיאל: מספרי היום הראשון

לירן שבתאי

11.6.2010 / 8:18

מדי יום, לירן שבתאי יכין אתכם למשחקי גביע העולם עם המספרים שמאחורי המפגשים. והפעם, מה מפחיד את המארחת?

דרום אפריקה – מכסיקו

אורוגוואי – צרפת

94,700– אלף איש ב"סוקר סיטי" יזכו להיות במשחק המונדיאל הראשון ביבשת אפריקה. המונדיאל הוא הסימנייה של החיים שלנו ויש שיאמרו שהכדורגל נע סביב המחזוריות של הגביע המוזהב. כמו החיים, כך הציוויליזציה הכוחנית מתפתחת בכדורגל ומתפשטת אפילו ליבשת אפריקה.

0 – מעולם לא הפסידה הנבחרת המארחת את משחק הפתיחה. מכל המארחות של המונדיאלים, אפשר להצביע על דרום אפריקה כאחת החלשות. לבפאנה בפאנה יהיה לא פשוט לשמור על הרקורד מול מקסיקו וההתלהבות שיחדיר חאבייר אגירה בשחקניו הצעירים.

14 – הופעות במונדיאלים יש למכסיקו והיא ניצבת במקום החמישי בעולם בקטגוריה הזו. לחאבייר אגירה יש מספר כישרונות כמו קרלוס ולה, חאבייר הרננדס, ג'ובאני דוס סנטוס ובעיקר גוארדאדו הקיצוני. איתם הוא יכול להפתיע ולכן המשחק מול ה'בפאנה בפאנה' בגדר חובה מבחינתו.

1966 – באותו מונדיאל באנגליה הפסידה צרפת בפעם האחרונה לנבחרת דרום אמריקאית. ונחשו מי זאת הייתה? אורוגוואי. דייגו פורלאן ולואיס סוארז, אשר כבשו העונה יותר מכל החלוצים של דומנק יחדיו (77 שערים), יכולים להיות נשק קטלני בניסיון חיסול הטריקולור.

77 – משחקים יהיו לריימונד דומנק ובכך יעבור את מישל הידלגו ויוצב שני רק לגאסטון בארו. בצרפת יש קונצנזוס שלילי כלפיו. זימונים, טקטיקה והחלטות מצחיקות הפכו את שחקן התיאטרון לדמות קומית. דומנק יהיה המאמן הצרפתי השלישי שמדריך את צרפת בשני מונדיאלים. לפחות הם נושמים לרווחה שמופע הסטנד אפ שלו יגמר. אורוגוואי תשדל להתחיל את סוף הבדיחה של דומנק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully