וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולמה נחת ושוחח עם אלישע לוי

10.6.2010 / 12:26

המאמן לקח את הקשר לשיחה והבהיר שאין עדיין החלטה לגביו. קלינגר לוחץ לצרף את מימון. אשדוד פנתה לשלומי אזולאי

הבלם שי מימון יערוך בשבוע הבא שיחה בארבע עיניים עם מאמן מכבי חיפה אלישע לוי, זאת לאחר שסוכנו דדה חדד כבר נפגש אתמול עם המאמן. למימון יש הצעה קונקרטית מהפועל באר שבע ואלונה ברקת מעוניינת להחתימו כבר עכשיו, כשגם ניר קלינגר לוחץ בעניין. בגזרת דקל קינן אין כל חדש, משום שהוא עדיין נחוש לצאת לאירופה. מקורביו של הבלם תומר בן יוסף אישרו כי הייתה התעניינות לגביו מחיפה ומשא ומתן בין הצדדים יתנהל כנראה רק אם אחד הבלמים יעזוב. כפי שפורסם השבוע, ההצעה הטובה ביותר קינן כרגע היא מהליגה הרוסית.

בגזרת עידן ורד אין עדיין שינוי. חיפה עדיין מנהלת שיחות עם בית"ר ירושלים ולאחרונה שוחח המנכ"ל איתמר צ'יזיק עם אביו, נמרוד ורד, שהבהיר לאחרונה כי אם ישוחרר לקבוצה בישראל בנו ישחק רק במכבי חיפה.

לסוכנם של שלומי ארבייטמן ובירם כיאל יש הצעות עבורם מהליגה הבלגית, אך את הקשר יש כוונה לשלוח לליגה בכירה יותר ובנוגע לארבייטמן, העניין תלוי בהצעות הכספיות שיונחו על שולחנו של יעקב שחר. הצעה טובה עבור החלוץ עשויה לסלול את דרכו לחו"ל.

אלישע לוי יפרסם לפני מחנה האימונים את הסגל שלו לעונה הבאה ואז יוחלט האם סאדאת בוקרי וג'ון קולמה יעזבו. הקשר נחת בישראל והחל להתאמן היום (חמישי) עם הקבוצה. לחבריו הוא אמר: "אני רוצה להישאר, זה תלוי באלישע לוי ומכבי חיפה". עוד לפני כן לקח המאמן את קולמה לשיחה בארבע עיניים וככל הידוע הודיע לו שימשיך להתאמן עם הקבוצה כל עוד אין החלטה אחרת לגביו. בשלב זה נראה שולדימיר דבאלישווילי כן ייצא למחנה באוסטריה. החלטה נוספת תתקבל בנוגע לתומר חמד ומור דהאן.

התפתחות חלה ביממה האחרונה גם בנוגע לחלוץ מוחמד כליבאת. מתברר כי החלוץ חתם על חוזה לחמש שנים, אבל הסכומים שננקבו בחוזה תקפים רק לעונה החולפת. אתמול החל השחקן להתאמן וסוכנו, שחר גרינברג, דרש היום הבהרות מחיפה בנוגע לסכומים בעונה הבאה. המנכ"ל איתמר צ'יזיק שוהה בחו"ל והצדדים ייפגשו בעוד מספר ימים. כליבאת עצמו ישוחח עם אלישע לוי ואם הוא לא יהיה בתוכניות לקראת העונה הבאה הוא יושאל לקבוצה מליגת העל.

הקשר ישראל זגורי מחכה גם הוא לתשובות ממאמנו בנוגע לעונה הבאה ומעוניין לעבור כבר עכשיו להפועל פתח תקוה. זגורי לא מעוניין להישאר בקבוצה. החלוץ שלומי אזולאי, מלך שערי קבוצת הנוער בעונה שעברה, קיבל הצעה להצטרף למ.ס אשדוד. השחקן כבש 15 שערים במדי קבוצת הנוער ורשם שתי הופעות בקבוצה הבוגרת בגביע הטוטו. השחקן מיוצג על ידי סוכן השחקנים ירון גלעדי.

הקבוצה המשיכה להתאמן היום בסגל חסר ותשוב לאימונים רק ביום ראשון. ביום שלישי הבא יזכרו השחקנים ליום חופש וביום רביעי הבא יצטרפו יתר שחקני הסגל, בהם שחקני הנבחרת ודבאלישווילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully