וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת נפגשה עם סולי צמח וגיא צרפתי

10.6.2010 / 19:32

ביריבה העירונית טוענים: "צרפתי הסכים לקצץ בשכר ונשאר, הוא שחקן חשוב". קשר קריית שמונה עשוי לשוב בכפוף לסיכום כספי

אז מה היה לנו הערב הזה במלאבס? גיא צרפתי נפגש הערב (חמישי) עם ראשי מכבי פתח תקוה במטרה לחתום בעונה הבאה, אך מיד לאחר הפגישה הוא שוחח עם אנשי הפועל פתח תקוה שטוענים כעת כי הוא יישאר במועדון משום שהוא מחויב להם חוזית. הבעלים תומר סיני הוציא הודעה לתקשורת בעקבות הפגישה עם היריבה העירונית בה נכתב: "צרפתי הסכים לקזז סכום נכבד משכרו. הוא שחקן חשוב והיה לו חלק גדול בהישארות של הקבוצה. הוא התחבר לקהל ולמועדון".

הקשר, כזכור, התבקש לקצץ 20 אחוז מחוזהו והוא היה מבוקש לאחרונה גם על ידי הפועל חיפה והפועל אשקלון. במכבי פתח תקוה אמרו הערב כי לאחר שעה שבה נשקל נושא צרפתי, המועדון החליט שלא להחתימו. בהמשך, בקבוצה נפגשו גם עם הקשר סולי צמח, שהושאל בעונה החולפת לעירוני קרית שמונה ועלה עימה לליגת העל. צמח נחשב לסמל בעיני האוהדים ועשוי לחזור לקבוצה.

הפועל פתח תקוה היה אמורה לערוך היום פגישה ראשונה עם נציגו של יוסי שבחון, דודו דהאן. בפתח תקוה מאמינים שיוכלו להחתים את שחקנה של מכבי תל אביב, אבל בסביבתו של השחקן מבהירים שהוא מעדיף לחתום בקבוצה גדולה יותר. קודם לכן החתימה הקבוצה את חלוץ קבוצת בני טייבה, מוחמד נאטור (19), לשלוש שנים.

השחקן כבש בעונה החולפת שבעה שערים במדי קבוצת הנוער, אבל נחשב לכישרון גדול בגילאים הצעירים. במסגרת ההסכם תחתום פתח תקוה על הסכם שיתוף פעולה עם טייבה, לחמש שנים החל מהעונה הקרובה. עוד בהפועל פתח תקוה: המגן השמאלי עמירן שקלים ימשיך כנראה עוד עונה. בקרוב צפויה פגישה עם אלנתן סלמי, לאחר שהמאמן אלי מחפוד ביקש להחתימו לעונה נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully