וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלמיליאן יחתום בבית"ר בימים הקרובים

דור בלך

9.6.2010 / 23:40

מכירת יצחקי תאפשר לבית"ר לפתוח בהכנות לעונה הבאה. המאמן יסגור, אך הקבוצה תיאלץ למכור שחקנים נוספים

לאחר שסיכמו הערב (רביעי) על מכירת ברק יצחקי למכבי תל אביב תמורת 1.7 מיליון דולרים (100 אלף דולר פחות מתג המחיר שקבעו במועדון לפני שבוע), בבית"ר ירושלים יתחילו בהכנות הרשמיות לעונה הבאה. בית"ר יכניסו ממכירת יצחקי כמיליון וחצי דולרים - סכום המכירה פחות 10 אחוזים שיופרשו לכיסו של יצחקי. בעונה שעברה הכניס החלוץ לחוזהו סעיף המעניק לו 20 אחוז ממכירתו העתידית, אך הסכים להתפשר על 10 אחוז בלבד לפני מספר ימים. בנוסף תחסוך הקבוצה עוד כשלושה מיליון שקלים - עלות שכרו.

בסך הכל חסכה בית"ר כשמונה מיליון שקלים, אך היא עדיין לא נמצאת במצב בו תוכל להציב את התקציב הנדרש ממנה כרגע כדי לפתוח את העונה - 28 מיליון שקלים. ההכנסות של בית"ר מוערכות בכ-16 מיליון שקלים בלבד, ועליה להמציא 12 מיליון שקלים נוספים - סך ההתחייבויות החוזיות לשחקנים וספקים. בקבוצה מאמינים כי בשבועיים הקרובים יימכר גם טוטו תמוז תמורת סכום של כשני מיליון שקלים והקבוצה תחסוך גם את שכרו העומד על כמיליון שקל. גם הפרידה הצפויה מתומר בן יוסף תחסוך כמיליון שקלים נוספים. בנוסף, ינסו בבירה למכור את עמית בן שושן, אשר מעניין מספר קבוצות בבלגיה, וכן למכור בסכום גבוה ככל האפשר את צמד הדרום אמריקאים כריסטיאן אלברז ודריו פרננדז, בתקווה כי יצליחו לכסות את מלוא 12 מיליון השקלים. אם מהלכים אלה לא יצלחו, יימכר עידן ורד למכבי חיפה, כשבית"ר מקווה לקבל על הקשר מעל לשני מיליון דולרים.

במועדון מאמינים כי המאמן אורי מלמיליאן יחתום בקבוצה כבר עד סוף השבוע או לכל המאוחר ביום ראשון הקרוב. נכון לעכשיו יקבל מלמיליאן תקציב מוגבל מאוד, בו יתקשה לרכוש שחקנים, אפילו זולים, אך בקבוצה מאמינים כי בשבועות הקרובים, אם אכן יימכרו כל השחקנים שאמורים להימכר, יתפנה מקום בתקציב להבאת ארבעה שחקני חיזוק בתקציב נמוך. בנוסף, בקבוצה ינסו להביא מספר שחקנים צעירים בהשאלה ממכבי חיפה ללא תמורה, כשמעבר לישראל זגורי, עלה גם שמו של קפטן קבוצת הנוער של הירוקים, הקשר אור בן חמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully