וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי ביקש מטשיירה להישאר

9.6.2010 / 18:10

מאמן מכבי חיפה ערך שיחה אישית עם הבלם המבוקש על ידי ציריך, ולא נטל חלק באימון הבכורה של הירוקים עקב פציעה

אתר רשמי

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

מכבי חיפה פתחה היום (רביעי) באופן רשמי את עונת 2010/2011 כשקיימה את אימון הבכורה שלה בסגל חסר מאוד.

המאמן אלישע לוי נאלץ להסתדר ללא שחקני סגל הנבחרת, שלומי ארבייטמן, ליאור רפאלוב, דקל קינן, שי מימון ועלי עוסמאן, שביקשו מנוחה אחרי מסע המשחקים בדרום אמריקה, וכן בלי הזרים ג'ון קולמה, ולדימיר דבאלשווילי וסאדאת בוקארי, שיגיעו ארצה בסוף השבוע, וכמובן פיטר מסיללה שמתכונן למונדיאל עם נבחרת דרום אפריקה.

הבלם ז'ורז' טשיירה, שלא התאמן עקב פציעה, נפגש לפני האימון עם לוי בחדרו, והבהיר לו שלא מדובר בפציעה חמורה. בפגישה אמר לוי לפורטוגלי, המיוצג על ידי סוכן השחקנים דדה חדד: "אני מודע להצעה שלך מציריך השוויצרית ומכבד אותה, אך אני מקווה שתישאר". טשיירה השיב: "יש לי חוזה במכבי חיפה, וכל עוד אין החלטה אחרת אני נשאר בקבוצה".

מהאימון נעדרו גם יניב קטן וניר דוידוביץ', שהגיע למתקן האימונים על מנת לעודד את חבריו, אך לא נטל חלק באימון משום שעבר אתמול ניתוח אורתוסקופיה. באימון השתתפו מספר שחקני צעירים מקבוצת הנוער של המועדון, ביניהם אור בן חמו, זיו אוסון, שלומי אזולאי, חסיב אבו רוקון, חנא נאסר ובר הופמן, לצידם של מור דהאן ותומר חמד, שחזרו משנת השאלה במכבי אחי נצרת.

כשלושים מאוהדי הקבוצה הגיעו לאימון על מנת לתמוך בשחקנים, ולא פסחו גם על הפועל תל אביב ועל יושב ראש ההתאחדות אבי לוזון ושיטת הקיזוז שהגה, כשהניפו שלט עליו נכתב "מכבי חיפה 28 ניצחונות, הפועל תל אביב 25 ניצחונות", והצהירו: "העונה גם הקיזוז לא יעזור להפועל תל אביב".

בלם הקבוצה דקל קינן נחת היום מחופשה פרטית והבהיר כי לא חל שינוי בעמדותיו מאז הפגישה בשבוע שעבר בין סוכנו רונן קצב לבעלי המועדון יעקב שחר, בו הובהר לאחרון שרצונו של הבלם הוא לצאת לשחק באירופה.

לגבי שי מימון אין כל חדש. המאמן עדיין מעוניין שמימון יישאר, אבל הוא נחוש לעזוב משום שלא מובטח לו מקום בהרכב. כפי שכבר פורסם, הפועל באר שבע מועמדת לקלוט אותו. אלונה ברקת כבר יזמה שיחה עם נציגיו וביקשה לבדוק אפשרות לצרפו באופן מיידי. מאמן באר שבע ניר קלינגר אמר: "אנחנו רוצים את שי מימון ולכן חלק מההכנות שלנו מתעכבות. אם הוא ישוחרר, נוותר על בלם זר ונחתים זר בחלק הקדמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully