וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחזית בוושינגטון: בהיר

יובל קליין

9.6.2010 / 15:50

קודם הבחירה של הארפר ואחר כך ההופעה הסנסציונית של שטרסבורג. יובל קליין חובט לסייקל ועולה על העגלה של וושינגטון

סינגל: ברייס הארפר

שבוע של חג לאוהדי הנשיונאלס. הבחירה הראשונה בדראפט של הקבוצה מעיר הבירה הלכה, כצפוי, לתופס/אאוטפילדר ברייס הארפר. הארפר שיחק בשנה שעברה בקולג' בנוואדה למרות שהיה בן 17, ומאחוריו עומדת מכונה משומנת של אנשים שגרמו לו לסיים תיכון שנתיים קודם, וכבר להיות על השער של ספורטס איילוסטרייטד בגיל 16 כדי להגביר את ההייפ סביבו. למרות הגיל הצעיר, לא הייתה לאנשי הנשיונאלס ברירה, אלא לבחור את השחקן הכי טוב שיש לדראפט להציע. הארפר העמיד ממוצעים מפלצתיים של 31 הומרים ו-98 ריביז ב-43.3 אחוזי חבטה, כשלהזכירכם, הוא שיחק מול ילדים בני 20 פלוס בממוצע.

אחרי שייסגר החוזה והארפר יהפוך למולטי-מיליונר בלי לשחק דקה במייג'ורס, יצטרך הילד לעבוד על השינוי ממחבטי אלומיניום לעץ ויהיה עליו להתמודד עם פאסט-בול של 90 ומעלה מייל לשעה (משהו שלא רואים כל יום בקולג'). הארפר אמר שכבר מגיל 7 הוא חלם להיות במקום הראשון בדראפט, רק שאסור לשכוח: יש רשימה ארוכה של שחקנים שהיו במקום הראשון בדראפט, אבל רשימה קצרה של שחקני היכל התהילה שנבחרו שם. קדימה, לעבודה.

דאבל: קרלוס סילבה

ג'ק ז'ורנסיק אוכל את הלב שהוא רואה את הממוצעים של קרלוס סילבה השנה. הג'נרל מנג'ר של סיאטל, שאוכל אצלנו ובכל מקום, בעצם, המון קש, העביר בטרייד את המגיש הימני תמרות מילטון ברדלי ופסיכיאטר צמוד. אוהדי הקאבס האומללים לא סבלו את ברדלי ותמורתו קיבלו את המגיש המצטיין שלהם השנה. סילבה, 31, לא רשם השנה הפסד וה-ERA שלו עומד על 2.93. עוד ניצחון והוא משווה את השיא של קן הולצמן (0:9) מ-1967.

כצופה, כיף לראות את סילבה מגיש. הוא לא לוקח הפסקות ארוכות בין הגשה להגשה ונותן למשחק לזרום (משהו שאולי ג'ונתן פפלבון ילמד יום אחד). עכשיו שאלת מיליון הדולר של לו פינאלה היא איך יחזור קרלוס זמברנו מכל פיאסקו הבולפן שלו. אם ביג זי יחזור להיות ביג זי שאנחנו מכירים, פתאום לקאבס יש שלושה מגישים ברמה, שיכולים להוות גלגל שלישי למרוץ ב-NL המרכזי.

טריפל: אדריאן גונזאלס

גונזו רותח. שחקן הבסיס הראשון המצוין של הפאדרס מעיף כדורים ליציעים על ימין ועל שמאל בימים האחרונים. זה התחיל ברביעי האחרון, כשגונזאלס הרים את יציעי פטקו פארק עם חבטת גרנד סלאם לניצחון על המטס, משהו שילדים חולמים עליו לפניו שהם הולכים לישון. אחר כך למדו הפיליז המתקשים התקפית את כוחו של הגונזו, כשראו שלושה הומרים שלו (שניים מהם במשחק אחד) וחמש הכנסות רצים. זו הייתה הפעם התשיעית שלו בקריירה שהוא חובט לשני הומרים או יותר במשחק.

הלילה, שוב פגשו הפדרס את המטס, כשדאבל של גונזו הכניס את צ'ייס הדלי הביתה רק כדי שאייק דייויס יכריע את המשחק באינינג ה-11. הפאדרס נשענים על הכוח ההתקפי היוצא מן הכלל של גונזו. בינתיים, זה מספיק כדי לרוץ חזק לכיוון אוקטובר.

הומראן: סטיבן שטרסבורג

וואו! לא חשבנו שהמשפט הבא יהיה הגיוני אבל: על המשחק הלילה בין וושינגטון נשיונאלס לפיטסבורג פייראטס, עוד נספר לילדים שלנו. חיכינו וחיכינו, ובסוף הוא יותר גדול ממה שחשבנו. סטיבן שטרסבורג, יקיר המדור, יותר מהצדיק בהופעת בכורה שלו את כל ההייפ סביבו. 14 סטרייקאאוטים (כולל שבעה רצוף), אפס הליכות, ארבע חבטות ושתי ריצות. מה עוד אפשר לבקש, ניצחון של הנשיונאלס? קיבלתם.

לא זכורה הופעת בכורה כל כך דומיננטית של שחקן כלשהו בספורט המקצועי בעת האחרונה, וכרגע הבעיה הגדולה ביותר של שטרסבורג היא רף הציפיות הגבוהה שהעמיד לעצמו. בסך הכל זרק המגיש הימני בן ב-21 94 הגשות, שלפחות 36 מהם היו מעל 98 מייל לשעה. ראינו כדורים מהירים של מעל 100 מייל וגם סליידרים, צ'יינגאפ' וקרב בול ברמה הגבוהה ביותר שמגיש יכול להציג. הקהל בוושינגטון כל כך התלהב, שהאוהד שתפס את כדור ההומראן של יאנג נגד שטרסבורג, זרק אותו בחזרה למגרש.

נדמה שאנשי הנשיונאלס זכו בפרס הגדול, שכן הבן אדם נהיה להיט בן לילה, ובניגוד לכוכבי אמריקן איידול הוא הולך להישאר איתנו יותר מ-15 דקות של תהילה. בפעם הראשונה השנה הצליחו הנשיונאלס למלא את כל ה40 אלף המושבים של הנשיונאלס פארק, וכבר מגיעים דיווחים מקליבלנד, שם ישחק שטרסבורג בשבת, על דרישה גבוהה לכרטיסים. יהיה מעניין לראות אם שטרסבורג יצליח לקחת טבעת אליפות עם וושינגטון, או שיצטרך לחכות עוד שבע שנים כדי להיות שחקן חופשי ולחתום ביאנקיז.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

השקית החומה: התקפת הפיליז

משהו מאוד לא טוב קורה בפילדלפיה מאז שבוסטון הגיעה לעיר בסוף חודש מאי. בהתחלה חשבנו שתצוגות פיצ'ינג נהדרות של מגישי בוסטון השאירו את הפיליז עם ארבע ריצות לכל אורך הסדרה, ואז הגיע הסוויפ על האפס המביך מול המטס. אפילו במשחק המושלם של האלאדיי הם ניצחו את פלורידה רק 0:1.

דווקא הלילה נראה שהחברים מעיר החירות התעוררו, שהצליחו לנצח את פלורידה עם עשר ריצות, אבל זה קצת מאוחר, מכיוון שהפיליז איבדו את המקום הראשון שלהם בבית לאטלנטה. אין הסבר מדוע קבוצה שלמה עם שחקנים התקפיים מצוינים כמו ריאן הווארד, צ'ייס אטלי, ראול איבנייז ושיין ויקטורינו נכנסים למעין חור שחור. הפציעה של ג'ימי רולינס היא רק תירוץ, ואין זמן יותר טוב מסוף השבוע הקרוב בבוסטון לסגור את המעגל. הפיליז יפגשו בדיוק את אותם שלושה מגישים של הרד סוקס, והם חייבים לשים ריצות על הלוח, כי הברייבס כבר רחוקים שני משחקים.

המספר הנוסף

נתחיל עם עוד קצת מתופעת שטרסבורג: מספר 37 של הנשיונאלס השווה את שיא הסטרייקאאוטים השנתי עם 14 (ביחד עם מקס שרצר מהטייגרס), והוא הראשון בהיסטוריה שרושם הופעה בכורה עם 11K לפחות ואפס הליכות. בנוסף, שטרסבורג שבר את שיא המועדון לסטרייקאאוטים במשחקו הראשון.

דייסקיי מאטסוזקה זרק אתמול 116 זריקות כדי להשאיר את האינדיאנס על אפס. זה היה מספר השיא להגשות של דייס-קיי במשחק מאז הגיע מיפן.

חבטת הניצחון של אייק דייויס הייתה הראשונה של רוקי במטס מאז קרייג בראזל משנת 2004.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully