וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה בדקה את מחירו של תומר בן יוסף

9.6.2010 / 11:15

הקבוצה גיששה אצל הבלם, שדורש 150 אלף דולר לשנתיים. הבלם מור דהאן יתאמן עם הקבוצה, ועשוי להצטרף בעונה הבאה

מכבי חיפה מצטרפת למירוץ אחר בלם בית"ר ירושלים, תומר בן יוסף, הנמצא במשא ומתן עם מכבי תל אביב. גורמים בחיפה ביררו אמש (שלישי) את העלויות הכרוכות בהבאתו. בן יוסף, המיוצג על ידי הסוכן רונן קצב, דורש חוזה בסך 150 אלף דולר לשנתיים. בשלב זה, השחקן הבהיר למקורביו כי מכבי תל אביב מוכנה להציע לו חוזה לעונה אחת בלבד, מה שיוצר פער בין הצדדים. עבור חיפה מדובר באופציה טובה לעמדת הבלם, מתוך הנחה שלפחות אחד הבלמים - דקל קינן, או ז'ורז'ה טשיירה - יעזוב בסופו של דבר לאירופה. "בן יוסף הוא האופציה הישראלית הטובה ביותר כרגע", אמר מקורב לשחקן, שאישר כי חיפה גיששה בעניינו. הבלם מור דהאן יצטרף לאימוני הקבוצה, לאחר שהושאל בעונה שעברה לאחי נצרת. דהאן עשוי להצטרף בעונה הקרובה לחיפה, וזאת במידה ששי מימון לא יהיה הבלם הפותח של הקבוצה ויבקש לעזוב.

"אנו פועלים מאחורי הקלעים כדי להביא שחקנים איכותיים מבחוץ כדי לעבות ולגבות", התייחס אלישע לוי להכנותיה של חיפה לעונה הבאה באתר הרשמי של המועדון, "אנו חושבים בצורה שונה ואם יהיה שחקן מקומי שיכול להוסיף לנו מבלי לסטות מדרכנו, לא נהסס להביא אותו".

הבלם אבי סטרול, בו מעוניינת חיפה, דורש שכר של כ-250 אלף יורו לעונה, זאת ללא קשר לסכום הכרוך בהעברתו מלוקרן (מעל 200 אלף יורו). הבלם ביבאן פרנסמן נמצא במשא ומתן עם הפועל תל אביב ובחיפה מחכים להתפתחויות בעניינו, משום שהבעלים יעקב שחר כבר הצהיר כי אינו מתכוון להיכנס לתחרות עם קבוצות בנוגע לרמת השכר שמציעים לשחקני הרכש. אלישע לוי התייחס למחירי שוק המלפפונים הגבוהים, ואמר: "תמיד יקום מישהו וירצה להוציא יותר כסף מהאחרים. אנחנו לא צד בעניין ולא צריכים לקחת חלק כי לנו יש דרך אותה התווה נשיא המועדון יעקב שחר. והיא הוכיחה עצמה בגדול. אצלנו מעדיפים להעלות שחקנים צעירים מהנוער, לחזק את הקבוצה במקומות הדרושים וזאת אינה סיסמה".

מכבי חיפה תפתח היום (רביעי) את אימוניה לקראת עונת 2010/11, כשהיא תחסר את כל שחקני הנבחרות (אייל גולסה, דקל קינן, שי מימון, עלי עוסמן, ליאור רפאלוב ושלומי ארבייטמן, וכן את ולדימיר דבאלישבילי המשחק בנבחרת גיאורגיה). גם סדאת בוקארי ייעדר מהאימון, לאחר שקיבל אישור. הפנים החדשות באימון יהיו תומר חמד. " קולמה לא פנה לאיש במכבי חיפה וביקש לעזוב", התייחס לוי למעמדו של הקשר, שימשיך בעונה הקרובה בקבוצה. "הוא ושאר השחקנים השייכים לנו יחזרו לפתיחת האימונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully